Steina Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg opplevde noe unikt rett etter et patchen 1.03 kom ut. Jeg har ikke fortalt det til noen før nå, fordi jeg trodde det var nytt i den patchen, så jeg tok ikke screenshot. Jeg og en fiende skøyt etter hverandre, så reiste han seg og sprang mot blackhawken, og da sprang jeg også, for å komme frem først så jeg kunne skyte han med minigunnern. Det som skjedde var at vi satte oss inn helt likt, og han ble sjåfør, og jeg ble i gunnern.. Det sto en rød prikk på den plass 1, og han kjørte en stykke tydeligvis uten å merke at jeg satt på, og landet på en annen base og stakk av.. Er det flere som har opplevd samme bug? To forskjellige lag i samme kjøretøy.
Berd Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det hadde vært kult om det hadde vært mulig å gjøre slikt hele tiden. Hoppe inn i en nesten full blackhawk, vente til den er høyt oppe, plante en c4, hoppe ut og trekke i falskjermen, trekke frem kontrollen og se på fyrverkeriet... Ikke for å snakke om å bli sjåfør og fly rett inn i en fjellvegg og hoppe ut rett før!
hitzcore Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har aldri opplevd noe lignende, men siden nicket ditt er 'steina'.... så vet jeg ikke helt om jeg stoler på historien
Folo Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Det er sikkert bare en på ditt lag som har rød name tag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483210 Endret 13. november 2005 av Folo
Steina Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Det er sikkert bare en på ditt lag som har rød name tag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483210 5146240[/snapback] Måtte tenkte meg om nå.. Men nei, det var fiende.. Ikke bare var fargen på nicket og plassen i blackhawken rødt, men han hadde fiendlig skin, og jeg fikk poeng for å drepe han. @ hitzcore: jaja.. Det var ikke akkurat noe jeg IKKE har hørt før..
kenneth11 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det er sikkert bare en på ditt lag som har rød name tag https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483210 5146240[/snapback] Måtte tenkte meg om nå.. Men nei, det var fiende.. Ikke bare var fargen på nicket og plassen i blackhawken rødt, men han hadde fiendlig skin, og jeg fikk poeng for å drepe han. @ hitzcore: jaja.. Det var ikke akkurat noe jeg IKKE har hørt før.. 5147724[/snapback] fikk ikke poeng for å drepe han? er litt pirkete
sixx Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 har hatt en på samme lag med rød skrift i en hummer...that's it... Men det er gjerne lurt å ta screen shots.... du er jo steina
Steina Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 fikk ikke poeng for å drepe han? er litt pirkete 5147731[/snapback] ehh.. Jeg skrev ikke noe feil! har hatt en på samme lag med rød skrift i en hummer...that's it... Men det er gjerne lurt å ta screen shots.... du er jo steina 5147920[/snapback] jaja.. Jeg husker mulig feil, men vi hadde jo en firefight, dvs han skøyt tilbake, og er rimelig sikker han hadde skin som det andre laget.. Men mulig jeg tar feil..
Folo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 jeg begynner uansett å bli ganske irritert på denne buggen! håper det kommer en patch snart som gjør at det blir fiksa. Det er jo ikke så kjekt når du er på gåtur langt i gokk så kommer det en reddende sjel i en bil og du tenker å bli plukka opp, bare for å finne ut at personen har feil name tag og ser ut som han er på ditt lag og kjører elegant over deg
FuzzFuet Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Opplevde det samme jeg og, en fiende i bilen jeg kjørte!
Steina Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Opplevde det samme jeg og, en fiende i bilen jeg kjørte! 5169250[/snapback] Du er sikker på at det var fiende? Isåfall er jeg glad som ikke dummet meg helt ut
(ODIN) Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 har opplevd dette jeg også,jeg og en fi hadde skutt på hverandre,et bombefly spawner rett forran oss,å tror du faen ikke vi satt oss inn i hvert sete på flyet å fløy avgårde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå