Gå til innhold

Få tak i windows 2000 erstatningsmedium


Weezel

Anbefalte innlegg

God morgen.

 

Jeg skulle hatt tak i et erstatningsmedium for windows2000 norsk - ringte microsoft men der hadde de tatt det ut av produksjon og kunne ikke skaffe lenger.

Er det noen som sitter på en norsk win2000 cd som er villig til å hjelpe til? :)

(Altså kun snakk om mediet, ikke lisens)

 

-Nicolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen.

 

Jeg skulle hatt tak i et erstatningsmedium for windows2000 norsk - ringte microsoft men der hadde de tatt det ut av produksjon og kunne ikke skaffe lenger.

Er det noen som sitter på en norsk win2000 cd som er villig til å hjelpe til? :)

(Altså kun snakk om mediet, ikke lisens)

 

-Nicolai

5137377[/snapback]

 

 

Om du har lisens, er det bare å laste ned fra hvilken som helst warez-side, tror jeg. TROR JEG.

Lenke til kommentar
God morgen.

 

Jeg skulle hatt tak i et erstatningsmedium for windows2000 norsk - ringte microsoft men der hadde de tatt det ut av produksjon og kunne ikke skaffe lenger.

Er det noen som sitter på en norsk win2000 cd som er villig til å hjelpe til? :)

(Altså kun snakk om mediet, ikke lisens)

 

-Nicolai

5137377[/snapback]

 

 

Om du har lisens, er det bare å laste ned fra hvilken som helst warez-side, tror jeg. TROR JEG.

5138119[/snapback]

 

Joda, sikkert mulig det, men et fåtall av de har vel norsk versjon, jeg har ivertfall ikke funnet noe enda :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...