Gå til innhold

Quake 4 problemer


Anbefalte innlegg

Kjøpte q4 for å spille litt online, men:

 

Ingame browser viser 0 servere.

ASE viser 23 servere, alle med 0 spillere, og ikke mulig å joine en eneste en.

Prøver jeg å joine via ip, står det bare awaiting authorization eller noe.

 

Noen vært borti noe lignende?

 

Samme skjer med vidåpen firewall etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var borti det samme problemet med doom3, men kun på internett. Lan funka fint. Jeg frykter at den coop-modden jeg installerte ødela saker og ting som ikke ble fiksa etter jeg fjerna den. Har enda ikke installert windows på nytt da, det fikser det sikkert.

 

Men for å gå littegrann off-topic, fins det noe bra norsk q4 community? Jeg er en die hard quake-fan, og har hatt mye morro med q3, og vil gjerne bli aktiv med q4 - turneringer, klaner osv. Kan noen peke meg i riktig retning om slike communities fins? Alle jeg spilte q3 sammen med back in the days har gått lei slik spilling.

 

(og om noen vil ha en 1on1 match, bare send meg en pm!)

Lenke til kommentar

Så ikke bruk ingame browseren da. Bruk ASE, den finner jo alle norske servere. Eller svenske, om du må over grensa for å finne noen å spille mot.

 

Det er en del som spiller Q4, selv om det er noe 'uferdig' enda. Forhåpentligvis kommer det mere ferdige mods etterhvert, bedre maps, og en patch som fikser lyden som er noe bugga.

 

Når det gjelder communities så er quakenet plassen, #quake4.no. Her er det folk som allerede har sparka i gang en NQ4L 1on1 tourney. Tror det er for sent å melde seg på første runde, men det kommer nok snart en til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...