Gå til innhold

The Axemen does Nefarius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan går det me blizzard og warrior temaet? skal endelig warrior få mer power snart? vi sliter jo i pvp så det holder..skal warrior snart få sin rettmessige plass på toppen? warrior sier seg selv de skal være blant de baste om ikke best..ligger i navnet...kriger

5145890[/snapback]

:roll:

Endret av csboy
hvordan går det me blizzard og warrior temaet? skal endelig warrior få mer power snart? vi sliter jo i pvp så det holder..skal warrior snart få sin rettmessige plass på toppen? warrior sier seg selv de skal være blant de baste om ikke best..ligger i navnet...kriger

5146135[/snapback]

Sweepingstrikes + Whirlwind holder ikke for deg?

http://home.online.no/~quaker/deeteeui.rar om noen har lyst til å bryne seg på den. Så er den tilgjengelig der hvertfall.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får det til med stealth action bar ved bruk av denne UI?

Fordi når jeg stealther, får jeg to bars med samme spells på og det er ganske irriterende. Kan jeg ikke få bar nummer 1 til å vise en ting når jeg er stealthet og en ting når jeg ikke er?

Nå legger spellsa mine seg to plasser, på bar en og syv.. Prøver jeg å fjerne fra den ene, forsvinner det på den andre også.

5146135[/snapback]

Last ned Pat, rank 14 warrior du. :innocent:

Han yeller noe om annyoing hunters with your peeshooters. Så ødelegger han rangevåpen til hunter, så må vi skifte våpen som vi har i baggen. Går gjerne 4-6 range våpen etter 1 fight. Derfor popper vi en repairbot når en hunter kun har 1 range igjen. så reparer vi alt.

5148120[/snapback]

Hvis det ikke skjer helt med en gang (at dere har noen sek på dere), kan dere ikke bare be alle hunters om å skifte våpen på en eller annen måte? Er jo ikke bare bare, det er jeg klar over, men det kan vel gå bra? Kjøpe noen lowbie buer hos en vendor og bytte til, og så bytte tilbake etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...