Gå til innhold

Windows finner ikke USB-penn!

espanos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en ny Sony Micro Vault 4GB USB-pen som Windows ikke finner når jeg setter den i USB-driven.

Første gang jeg prøvde pennen, fant Windows riktig driver og installert denne.

Deretter, brukte jeg USB-pennen på en annen maskin og kopiert over noen filer til denne (også her fant Windows riktig driver).

Når jeg da skal koble til pennen på den første maskinen igjen, finner Windows ikke driver!!

Windows registrerer at jeg har lagt til en "Flyttbar Disk" under "Min Datamaskin", men klikker jeg inn på denne får jeg opp feilmeldingen "Sett inn en disk i stasjon L:". Meget merkelig! :hmm:

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?

Fulgte ikke med noen driver av noe slag, også prøvd å finne frem til en driver på nettet uten hell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm når du tar ut pen driven av USB porten, bruker du trygg fjerning av maskinvare?

jeg har opplevd med noen mp3 spilleren at når spenningen plutselig forsvinner blir minnet på den "korrupt" elelr bare slettet totalt, og at jeg må inn i disk manager og formatere den på nytt.. helt teit.. men prøv og re formater den :)

Lykke til.

Sweet™ :)

Skrevet

Jeg tok den rett ut fra porten, uten å bruke trygg fjerning.

Men, hvordan skal jeg få formatert den, når systemet ikke finner frem til den..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...