Gå til innhold

Får ikke kontakt med internett i explorer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kommer ikke inn på internett i vanlig explorer, men får til å pinge internett gjennom dos. Vet noen hva som kan være galt? Det er en compaq bærbar pc, så litt forhåndsinstallert programvare er det. Vet programmer som Norton Internet Security av og til har krøllet til systemet med diverse tilganger etc så valgte å uinstallere dette. Men fortsatt vil det ikke fungere. Får opp i explorer at siden ikke kan vises. Service Pack 2 er installert, men disabla firewallen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg får krøll på systemet finner jeg fram lageet mitt med meory stick lagrer alt jeg skal ha og setter i XP-programvaren! VELDIG irriterende med instillingene du må fikse på og sånt etterpå men den er da god som ny! Hadde en gammel Compaq PC før (stasjonær) og den måtte på overhaling minst 10 ganger og denne metoden funka ALLTID, verdt et forsøk :thumbup:

Lenke til kommentar

takker for svar.

 

Jepp, skal prøve med mozilla og firefox. Men da hadde jeg vel begynt og lure enda mer om det hadde virket med dette :hmm: det med fanetilkoblinger slet jeg litt med å finne ut hva/hvor dett var. Om ingenting skulle virke tror jeg nok som de fleste.. windows xp cd`en ligger ikke langt unna. kjapt og enkelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...