Gå til innhold

Studentmaskin?


Clupus

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det nokon som har gode forslag til ein studentmaskin?

Maskinen kjem neppe til å bli brukt til spel, så skjermkortet treng ikkje vera så kjempebra.

Det er såklart eit pluss at skjermen er stor og god, stor harddisk er fint, og ellers at den er rask, liten og støysvak..

Den må ha innbygd nettverkskort (men det er vel kanskje standard..)

Kva programvare som fylgjer med har ikkje så mykje å sei..

Budsjettet kan me vel setta til _max_ 15 000,- men om det blir billegare er det berre fint :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-27 11:14, DoMind skrev:

Heisann!

Er det nokon som har gode forslag til ein studentmaskin?

Maskinen kjem neppe til å bli brukt til spel, så skjermkortet treng ikkje vera så kjempebra.

Det er såklart eit pluss at skjermen er stor og god, stor harddisk er fint, og ellers at den er rask, liten og støysvak..

Den må ha innbygd nettverkskort (men det er vel kanskje standard..)

Kva programvare som fylgjer med har ikkje så mykje å sei..

Budsjettet kan me vel setta til _max_ 15 000,- men om det blir billegare er det berre fint :smile:



 

Quote:


Den 2002-08-27 11:34, klilleng skrev:

Dette er jo ikke en bærbar, din nisse..


 

står jo ingen ting om at den skulle være bærbar!?

dell har noen bærbare hvis det var det du skulle ha

DoMind http://www.euro.dell.com/countries/no/nor/...n_notebooks.htm

Lenke til kommentar

Me har fått eit "studenttilbud" på ein IBM ThinkPad R31 til 14867,- kan det vera noko bra? IBM? :razz: (har aldri brukt ibm bærbare..)

 

Men på dropzone.no fant eg ein HP-bærbar som ser grei ut:

"HP OmniBook XE4400 P2000 30/256/15/L/XPH"

Den har 2GHz P4 CPU, 256MB ram, 30GB hd, 15" skjerm, dvd/cdrw combo, ATI Mobility Radeon M6-P skjermkort ++ og prisen er berre 14 133,- (eks. mva, ca. 17k inkl. mva) Det høyrest jo ut som eit kjempekjøp?

Den veg 3.4Kg.. er det for mykje?

MEN, på spec. til denne pc'n står det berre at det er P4 cpu, på ein annan HP står det at det er P4-M.. Står det ein "standard" P4 cpu i den første HP'n då? det høyrest i såfall snålt ut, men det har kanskje ikkje så mykje å sei?

 

Evt. andre tips på bærbare pc-ar er kjempefint!!

 

Edit: fiksa link...

 

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-08-28 09:08 ]

Lenke til kommentar

Jau.. men i og med at det nok blir eg som skal "ordna opp i" diverse problem må me nok gå for ein "pc-pc" Eg har ca. 0 erfaring med mac.. :razz:

Men takk for forslaget!

 

Stor fare for at me går for HP'n med 2GHz P4 "skrivebordsprosessor".. dvs. om ingen har noko imot dette?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-28 08:57, DoMind skrev:

Me har fått eit "studenttilbud" på ein IBM ThinkPad R31 til 14867,- kan det vera noko bra? IBM? :razz: (har aldri brukt ibm bærbare..)


 

IBM lager de absolutt beste bærbare. (Nei, jeg har ikke prøvd Apple PowerBook, den er sikkert flott. :smile:) Det dårlige inntrykket du kanskje har fått av IBM, stammer nok fra den begredelige hjemme-PC-serien Aptiva. Thinkpad-serien er i en helt annen klasse. Ingen andre laptop-serier har vunnet flere priser enn Thinkpad.

 

Så jeg ville nok ikke kjøpt en HP i stedet for en IBM, selv om du får bedre specs til prisen, fordi IBM også er de dyreste. Hvis du poster specs på R31-maskinen, kan vi jo finne ut om det er et godt tilbud du har fått.

Lenke til kommentar

R31

Det er den billegaste modellen me har fått tilbud på.. men når eg ser på den sida kostar den 13132,- så då er nok ikkje det tilbudet me fekk så bra :smile: (tilbudet var 14867,-)

Men spec:

Mobile Intel Celeron processor/1133MHz

128MB SDRAM

20GB ata-100

CD-rom

14.1" skjerm, 1024x768TFT

2.6kg

 

Nuvel, er dette verd 13132,- da?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-27 12:21, s_M_p skrev:

Quote:


Den 2002-08-27 11:14, DoMind skrev:

Heisann!

Er det nokon som har gode forslag til ein studentmaskin?

Maskinen kjem neppe til å bli brukt til spel, så skjermkortet treng ikkje vera så kjempebra.

Det er såklart eit pluss at skjermen er stor og god, stor harddisk er fint, og ellers at den er rask, liten og støysvak..

Den må ha innbygd nettverkskort (men det er vel kanskje standard..)

Kva programvare som fylgjer med har ikkje så mykje å sei..

Budsjettet kan me vel setta til _max_ 15 000,- men om det blir billegare er det berre fint :smile:



 

Quote:


Den 2002-08-27 11:34, klilleng skrev:

Dette er jo ikke en bærbar, din nisse..


 

står jo ingen ting om at den skulle være bærbar!?

dell har noen bærbare hvis det var det du skulle ha

DoMind

 

Er du helt teit? Les under KATEGORI ffs!

-og DELL lappiser er gode

Lenke til kommentar

Ja acer e vel bra det? 100% av acer bærbare eg har hatt kontakt med har fungert fint jalfall.. (1stk, men.. :wink:)

 

Kva med ein slik?

14939,-

AMD athlon XP1800+ (er dette bærbar eller stasjonær cpu'n?)

15" TFT XGA (1024*768)

20Gb disk

DVD/CD-R combo

256MB PC133

2.9kg tung

 

Det trekk jo litt ned at den har SD-RAM, men det overlever me nok.. eller?

 

Den ser vel ut til å vera det beste kjøpet (mest for pengene) til nå, så det er mulig me går for denne..

 

Fortsatt takk for input!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...