<Andtho/> Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Fikk endelig ordna med bredbånd i leiligheten igjen etter mye tull med forrige leverandør.. Vel uansett, er lenge siden sist jeg har spilt CS eller HL deathmatch. Skulle starte CS her i stad og fikk da beskjed om at driveren til skjermkortet mitt var utdatert og at jeg burde innstallere ny driver.. Jeg fulgte linken som ble oppgitt og installerte ny driver og ATI catalyst som fulgte med.. Hver gang jeg nå skrur på pcen så får jeg feilmeldingen som er på bildet jeg har lagt ved under her.. Har prøvd å installere på nytt, men det hjelper ikke.. Hva gjør jeg? Og hva betyr feilmeldinga? Mvh. AnDtHo feilmelding.bmp
FraXinuS Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Du må installere denne http://www.microsoft.com/downloads/details...57-034d1e7cf3a3
Cultofluna Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 neida! bare avinstaller ati control panel eller hva det var det heter,.. funker igjenn da
FraXinuS Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Ja, men hvis han vil ha Control Centeret så må han det! Endret 9. november 2005 av FraXinuS
Bytex Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det finnes to versjoner av de nye catalyst-driverne. En med Control Center, som krever .NET-plattformen installert i windows. Det er bare et overbloated tullprogram, så gå til ATI.com pånytt og finn den mindre versjonen med ATI control Panel (ikke center). Det skal være 2 versjoner av alle de siste driverne. Denne installerer helt normalt.
<Andtho/> Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 (endret) Okey.. Takk for hjelp alle sammen.. Tester ut det dere sa nå.. Endret 9. november 2005 av AnDtHo
<Andtho/> Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Nå har det dukket opp et nytt problem.. Jeg har fått ATI catalyst control senter til å fungere.. Men nå fungerer ikke noen av spillene mine.. Nå jeg prøver å kjøre dem så jobber pcen en liten stund også stopper den og ingenting skjer.. Har prøvd masse forskjellige spill, samme skjer hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå