Gå til innhold

2 spill - 2 skjermer, 2xmus/tastatur, 1PC - Mulig?


Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe meg noe sånt:

- AMD Athlon X2 4400+

- ASUS A8N32-SLI Deluxe

- OCZ Platinum 2048MB 2-3-2-5

- ASUS GeForce 7800 GTX

 

Er det mulig å spille for eksempel to Counter-Strike samtidig på samme PC ved hjelp av for eksempel VMWare? Tenker da å kople 2 tastatur, 2 mus og to skjermer i PC'n. Er dette mulig, eller må man bruke "dumme" maskiner i tillegg?

Poenget med dette er at jeg og broren min (som har samme HW som i signaturen min) skal kunne spille mot/med hverandre på min PC. Hadde vært gøyalt å sett stabilt 100+ fps på begge spillene samtidig :love:

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal snart kjøpe meg noe sånt:

- AMD Athlon X2 4400+

- ASUS A8N32-SLI Deluxe

- OCZ Platinum 2048MB 2-3-2-5

- ASUS GeForce 7800 GTX

 

Er det mulig å spille for eksempel to Counter-Strike samtidig på samme PC ved hjelp av for eksempel VMWare? Tenker da å kople 2 tastatur, 2 mus og to skjermer i PC'n. Er dette mulig, eller må man bruke "dumme" maskiner i tillegg?

Poenget med dette er at jeg og broren min (som har samme HW som i signaturen min) skal kunne spille mot/med hverandre på min PC. Hadde vært gøyalt å sett stabilt 100+ fps på begge spillene samtidig :love:

Takker for hjelp!

5126740[/snapback]

 

Alt er mulig :) - f.eks så støtter vel nyeste VMWare ESX server virtualisering på dobbeltkjerner ... - problemer her er nok heller at du må overføre dette til noe, enten en tynn klient eller en PC .. og "klient" teknologien her er nok ikke så god på overføring av tung grafikk ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...