sirtommen Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Vet ikke om jeg har plassert tråden rett. Hvis ikke ber jeg om at en moderator flytter den til rett plass. Jeg har en Compaq Evo N115 som jeg lovde å fikse for en kar. Men problemet er at han har ingen CD'er lengre Det er 2 partisjoner på maskinen. Ene heter System_vol elns, og inneholder mange filer. Sikkert noen form for installasjons filer. Det er Windows XP Home lisens på maskinen. Så jeg tror kanskje det er Home på den partisjonen. Men problemet er at jeg finner ingen plass på internett der jeg kan laste ned CD eller Diskett som kan trigge en installasjon. Noen som har, eller vet om en slik CD/Floppy? Eller, seff, hvis dere har andre tips, kom med dem!
^Sniper Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Tror compaq bruke Norton Ghost! Så det du kan evnt laste ned en demo version og lage deg noen disketter
sirtommen Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Hmmm, ikke dumt.. Jeg skal se på det når jeg får tid i dag. Men en ting jeg må dele med omverdenen > fy faen så dårlige sider HP og Compaq har nesten helt forferdelig...
Pey'J Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Eller du kan installere XP Home fra hvilken som helst CD og benytte lisensen som du/han har. Husk: det er lisensen man betaler for og ikke CD'en...
sirtommen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 (endret) Men jeg har ikke Windows XP Home CD. Det som er problemet =/ EDIT: CD Endret 11. november 2005 av Missy TommeN
Pey'J Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Må være mulig å få tak i en? "Alle" har jo PC m/Windows idag. Dere kjenner sikkert noen som kan låne dere en? Du kan ev. prøve å starte opp med en DOS-diskett og se om du får tilgang til setup-filene. For å starte innst. skriver du winnt.exe i i386-mappa. Endret 14. november 2005 av HappyRay
sirtommen Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Joda, men alle som jeg kjenner har windows xp pro. PGA alle jeg kjenner tar kontakt med meg for tips, og jeg gir bare windows xp pro som tips Jeg så litt etter på den disken men os på. (rekner med det er os på den) der ligger det ingen i386 mappe som på vanlige installasjons cd'er. Tror det er en form for image på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå