Gå til innhold

Sapphire X800 GTO² på vei tilbake?


assi4

Anbefalte innlegg

Så nettopp at shg.no har lagt ut Sapphire X800 GTO² i webshopen priset til 2084,-. De skriver de verken har det på lager eller har bestilt det, men ble likevel lagt inn som ny idag (tror det var idag ihvertfall) og leveringstiden står på 4-5 dager. Noen som vet noe mer om dette, om det er bare for å få litt oppmerksomhet eller om de faktisk kan skaffe kortet? Kjøpte nettopp Connect3D X800GTO for et par dager siden, burde kansje ventet litt.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nettopp at shg.no har lagt ut Sapphire X800 GTO² i webshopen priset til 2084,-. De skriver de verken har det på lager eller har bestilt det, men ble likevel lagt inn som ny idag (tror det var idag ihvertfall) og leveringstiden står på 4-5 dager. Noen som vet noe mer om dette, om det er bare for å få litt oppmerksomhet eller om de faktisk kan skaffe kortet? Kjøpte nettopp Connect3D X800GTO for et par dager siden, burde kansje ventet litt..  :p

5124264[/snapback]

 

Hei,

 

Det går visst an å flashe dette GK og opne de 4 extra piplines. Hvis du har 256MB utgave, kan du prøve dette.

 

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar

Stemmer det, derfor jeg valgte det. Men det er ikke 100% av Connect3D kortene som det går med, mer oppi 90% ifølge diverse sider. Og hvis mitt kort kan flashes så er det likevel underlegent GTO² som har en R480 kjerne mens Connect3D bare har en R432 kjerne (som både er dårligere og mer ustabilt).

Lenke til kommentar
Stemmer det, derfor jeg valgte det. Men det er ikke 100% av Connect3D kortene som det går med, mer oppi 90% ifølge diverse sider. Og hvis mitt kort kan flashes så er det likevel underlegent GTO² som har en R480 kjerne mens Connect3D bare har en R432 kjerne (som både er dårligere og mer ustabilt).

5124452[/snapback]

 

Hei,

 

Ja, ja, underlegen og underlegen, men ikke 500kr eller mer underlegen siden du må selge den gamle (eller skal du bruke angrerett?).

 

Skaff deg en PCI kort og fyr i vei med BIOS flashing.

 

 

Staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Nei jeg tenker jo å bare beholde Connect3D kortet å håpe på det beste :!: Men litt irriterende at jeg bare kunne ventet noen dager og fått et bedre kort.. Men det er sant det du sier, det er jo 500kr billigere uansett.. Det jeg egentli lurte mest på var om noen vet om dette bare er et lite håp om pr fra shg's side, eller om de kan få tak i kortet? Vet om en annen som skal bygge pc nå, og da er jo det et vanvittig bra kort.

Endret av assi4
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bortkastet å kjøpe et sjkermkort til over 2000kr... De synker så i pris så da taper du på det.

Jeg har selv et XFX GeForce 6600GT 128mb GDDR3 kort.... Jeg spiller stort sett alt på fult, alt du trenger gjøre er å klokke det litt.

Kortet koster ca. 1500kr på komplett og det er vært det. Hvis du fremdeles har den gode gamle AGP porten :)

Hvis du vil tape på det så skal du få lov til det, ditt prob. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er bortkastet å kjøpe et sjkermkort til over 2000kr... De synker så i pris så da taper du på det.

Jeg har selv et XFX GeForce 6600GT 128mb GDDR3 kort.... Jeg spiller stort sett alt på fult, alt du trenger gjøre er å klokke det litt.

Kortet koster ca. 1500kr på komplett og det er vært det. Hvis du fremdeles har den gode gamle AGP porten :)

Hvis du vil tape på det så skal du få lov til det, ditt prob. :cool:

5127615[/snapback]

 

 

Ville vel tro at dersom GTO2 kan flashes til 16 pipelines og klokkes til nesten 600/1200 og hele greia koster litt over 2000 så får du mer en for pengene her en et 6600 til rundt 1500.. du kan da kanskje vente en generasjon til før du kjøper...

 

jeg betviler også stert at du kan spille "stort sett" alt på max bare ved å klokke et 6600GT... og likevel ha ok FPS

Lenke til kommentar
Jeg synes det er bortkastet å kjøpe et sjkermkort til over 2000kr... De synker så i pris så da taper du på det.

Jeg har selv et XFX GeForce 6600GT 128mb GDDR3 kort.... Jeg spiller stort sett alt på fult, alt du trenger gjøre er å klokke det litt.

Kortet koster ca. 1500kr på komplett og det er vært det. Hvis du fremdeles har den gode gamle AGP porten :)

Hvis du vil tape på det så skal du få lov til det, ditt prob. :cool:

5127615[/snapback]

 

 

Ville vel tro at dersom GTO2 kan flashes til 16 pipelines og klokkes til nesten 600/1200 og hele greia koster litt over 2000 så får du mer en for pengene her en et 6600 til rundt 1500.. du kan da kanskje vente en generasjon til før du kjøper...

 

jeg betviler også stert at du kan spille "stort sett" alt på max bare ved å klokke et 6600GT... og likevel ha ok FPS

5127663[/snapback]

 

 

FPS'n hopper og går veldig radig på alle spill.... har litt prob med FEAR den var veldig hard. Skrev feil på detta innlegget....

Kortet funker mer enn bra nok for min del...

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...