Gå til innhold

Ny TV, 3k - 5k


Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe meg en tv å ha på rommet. Den trenger ikke være alt for stor, men passe til at man kan se film på den når man sitter 3-4 meter unna ;)

 

Har et par "krav":

 

-Stereo lyd.

-Det må FOR ALL DEL IKKE være sånn ekkel pipelyd i den, det er det verste jeg vet. :p

-Fjernkontroll.

-Kjekt med to scart, men det er ikke så viktig.

 

Det hadde også vært flott om det hadde vært widescreen, men det er ikke noe must. Tenkte på en pris mellom 3 og 5 tusen kroner, om man får tak i noe til den prisen som fyller de fleste kravene mine :p

Selv har jeg ikke peiling.

 

PS! Er også kjekt om den kan kjøpes fra en butikk kjede som har butikker i hele Norge (da spess i tønsberg, f eks elkjøp, expert og slikt). Garanti er også kjekt. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får komme og handle av meg da Magnus. :p

Spørs jo litt hvor stor du vil ha, men du kan f.eks. få en 28" Grundig til 2.999,- eller en 32" Samsung 100Hz til ca. 4.499,-

5120296[/snapback]

 

Hvor jobber du hen da? Får jeg rabbat? :dribble:

 

Neida :p

 

Men har du en link til den der? (Jeg kan jo også prøve google... :roll: )

Lenke til kommentar
Btw, tenkte jeg foreløpig bare skulle bruke lyden som er i høytalerne på tv'en. Noen som kan si meg hva jeg skal "se på" for at det skal være bra lyd i de? :p

5133358[/snapback]

 

Er ikke bra lyd i dem Magnus, men det duger til tv-bruk. :)

2x20 watt f.eks. er greit nok.

5135247[/snapback]

 

Synes denne så litt bra ut, den har 2x20 watt :) men gjør det noe at det er Nei på surround? Kan jeg ikke koble til hjemmekino med surround da? :hrm:

Lenke til kommentar
Btw, tenkte jeg foreløpig bare skulle bruke lyden som er i høytalerne på tv'en. Noen som kan si meg hva jeg skal "se på" for at det skal være bra lyd i de? :p

5133358[/snapback]

 

Er ikke bra lyd i dem Magnus, men det duger til tv-bruk. :)

2x20 watt f.eks. er greit nok.

5135247[/snapback]

 

Synes denne så litt bra ut, den har 2x20 watt :) men gjør det noe at det er Nei på surround? Kan jeg ikke koble til hjemmekino med surround da? :hrm:

5135662[/snapback]

 

Ja, såklart kan du det sålenge du har en forsterker i tillegg. :)

Skal gi deg et godt tilbud jeg Magnus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...