El Matador Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Heisann! Jeg lurte på et enkel spørsmål. Hvilket TV-tuner program gir best bilde? jeg har prøvd ChrisTV og var brukbar fornøyd med resultatet. Jeg har Leadtek (ett eller annet) Expert. Noen som har noen gode og anbefale? Bør ikke koste penger.
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det kommer vel helt ann på hvor bra signal du får inn, og hvor bra tuneren er. Du kan prøve å bruke Dscaler(Mange "pynte-på"-funksjoner), men du må belage deg på litt fikling for å få inn norske kanaler. Ser ikke ut som om Norge ligger i lista over land.
El Matador Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Det kommer vel helt ann på hvor bra signal du får inn, og hvor bra tuneren er. Du kan prøve å bruke Dscaler(Mange "pynte-på"-funksjoner), men du må belage deg på litt fikling for å få inn norske kanaler. Ser ikke ut som om Norge ligger i lista over land. 5118948[/snapback] Jeg har selv sett at du bruker ChrisTV. Synes du det er stor forskjell mellom de to? Selvfølgelig vet jeg at det kommer ann på hvor bra signaler, og hvor god tuneren er, Men det er jo litt forskjell i programvaren også
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Har ikke fått prøvd DScaler. Har ikke skjønt helt hovrdan jeg skal få stilt inn norske kanaler(PAL-B og riktig "frequency-range") i DScaler. Dessuten henger det som fyyyyy. Endret 7. november 2005 av Tordenflesk
El Matador Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Har ikke fått prøvd DScaler. Har ikke skjønt helt hovrdan jeg skal få stilt inn norske kanaler(PAL-B og riktig "frequency-range") i DScaler. Dessuten henger det som fyyyyy. 5119047[/snapback] Da driter jeg i den. Bruker du bare ChrisTV nå da?
Tordenflesk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Da driter jeg i den. Bruker du bare ChrisTV nå da? 5119305[/snapback] Jepp. Grom-program. Nå mangler jeg bare et som kan hjelpe meg med å fjerne støyen jeg får på Line-In på lydkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå