MadRos Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei,endelig da jeg fikk lyst til å spille Morrowind, og jeg fikk låne av en venn(ekte CD; ikke kopiert) for å teste spillet, kommer det en feil midt under av intalasjon. Jeg har anti-blax, D-Tools, instalert på data, kan det komme av den grunn? Endret 7. november 2005 av hproslan
V-by Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det minner meg om samme feilen jeg har på ene Diablo 2 cd- en min, sikker på at det ikke er noen riper på cd- en? og jeg tror ikke de programmene har noe å gjøre for at du ikke får instalert..
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 jo, der er små riper og streker, Ahh, endelig hadde jeg fått prøve spillet, og det funka ikke, så irriterende dårlig. Kan vi ikke gjøre noe her for å forbedre denne situasjonen?
V-by Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Dette er ikke min beste sie, menhvis du vasker den med zalo, og lar det være igjen et bittelite lag igjen på plata, ikke slik at det renner noe ned i cd spilleren da. eller så kan du kline på bittelitt voks utover plata. håper du skjønner pointet, har ikke prøvd ut dette selv, men har bare hørt at en burde gjøre slikt.
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Dette er ikke min beste sie, menhvis du vasker den med zalo, og lar det være igjen et bittelite lag igjen på plata, ikke slik at det renner noe ned i cd spilleren da. eller så kan du kline på bittelitt voks utover plata. håper du skjønner pointet, har ikke prøvd ut dette selv, men har bare hørt at en burde gjøre slikt. 5118321[/snapback] NeiII, har ikke Zolo, hva med andre grønne oppvaskmidler? Og hva slags Voks mener du?
V-by Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 NeiII, har ikke Zolo, hva med andre grønne oppvaskmidler? har ikke zolo nei, ikke jeg heller og aner ikke hva det er Men har du noe hårvoks, slik ordentlig gjennomsiktig(nesten) kliss/seig guffe, som ikke renner av, så kliner du på det, ikke for mye, og prøv. Så lenge det er gjennomsiktig og tjukt tror jeg det vil funke.. håper du skjønner, er ikke verdens beste i å forklare folk ting lykke til
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 søkte her på Nette(google) fant ut at noen hadde feil med den fila som jeg har feil med. data2.cab . . . .
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 jeg fant enda mer, da jeg søkte på Google, http://forum.vgcats.com/archive/index.php/t-2749.html Jeg instalerte det programmet som de anbefalte, og den fant feil, feil etter feeeeeil . . .
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 har dere noen andre forslag? Vasket to ganger med Zalo lignende middel, funket ikke, akuratt samme feil . . . Forslag?
V-by Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 har dere noen andre forslag?Vasket to ganger med Zalo lignende middel, funket ikke, akuratt samme feil . . . Forslag? 5118695[/snapback] mulig cd'en er herpa, men vask cd- en en gang til, og la det være et tynt lag med zalo igjen, i vertfall ve ripene.. men vær forsiktig
Gromle Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Bruk tannkrem, og poler plata med bevegelser som følger sporene i plata. Det vil slipe bort litt laget på CD'en, og forhåpentligvis nok til at det funker etterpå. Vil tro at den Colgate Whitening greia er fin til dette ettersom den faktisk sliper bort tannemalje......
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Nei, ingenting funker. Har prøvd alt, ALT, SETT på ALT. funker ikke, samme feil, JÆÆÆ*** feil. SAmme fil, hver gang JEG har sittet fra kl 3.30 helt til NÅ, klarer ikke, det som er irriterende at dette er en Lovlig spill(altså ike nedlastet) dette skulle jo funke skjønner hvorfor noen "tar den mørke stigen" Kan vi ikke gjøre her også? Er det ingen mulighet å ta nøyaktig Kopi av dette FORbakede JÆ** CD? Vil spille
MiSP Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det er nok riper i CD'en ja, CRC error er vel når filen som har blitt installert ikke har samme checksum (ergo ikke er lik) den som egentlig skal være der. Går nok ikke bra å ta kopi av CD'en nå, du vil jo bare få med feilene. Det er en grunn til at noen av oss kjøper schwære harddisker og lagrer hauger med image-filer på.
MadRos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 (endret) Det er nok riper i CD'en ja, CRC error er vel når filen som har blitt installert ikke har samme checksum (ergo ikke er lik) den som egentlig skal være der. Går nok ikke bra å ta kopi av CD'en nå, du vil jo bare få med feilene. Det er en grunn til at noen av oss kjøper schwære harddisker og lagrer hauger med image-filer på. 5120571[/snapback] jeg har da en svær harddisk, Men har ikke spillet som jeg elsker, selv u\om den er lovlig fått tak i, og hvor kan man få tak i disse "image-filene" til dette?? Endret 7. november 2005 av hproslan
Gromle Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Du kan prøve å bruke ett brenneprogram til å lage ett image av CD'en. Er du heldig så klarer det programmet å lese filene.
V-by Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hvis du ikke har fått det til, har du en gammel eller ny cd/dvd-rom? er den gammel kanskje det går bedre å prøve den på en nyere en...
MadRos Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 jeg vil takke for alle som har gitt meg tilbake mld og forslag! Nei, jeg ville bare ikke se på den CD, bare tanken på at jeg var så nær å spille, dreper meg invendig.... Jeg ga spillet tilbake etter dette. Får se om jeg finner bedre måte å få tak i spillet . . . *uskyldig*
Luciên Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 har dere noen andre forslag?Vasket to ganger med Zalo lignende middel, funket ikke, akuratt samme feil . . . Forslag? 5118695[/snapback] Jeg fikk med et Program som heter ISObuster med et PC blad en gang for litt siden.... dette programmet sliter rævva a seg for å trekke ut absolutt alt data fra gamle "ødelagde" CDer... du kan jo prøva det...
Equerm Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Kjøp den en ny Game of The Year Edition med Tribunal og Bloodmoon expansionsene så har du skikkelig selv Da kan kameraten din som ikke elsker morrowind cden sin nok når han lar det komme ripe i den bare sitte der med ripe og uten data2.cab Har selv 2 orginale morrowind cder og 5-6 backup pluss at jeg har iso filene på 3 pcer
MadRos Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Kjøp den en ny Game of The Year Edition med Tribunal og Bloodmoon expansionsene så har du skikkelig selv Da kan kameraten din som ikke elsker morrowind cden sin nok når han lar det komme ripe i den bare sitte der med ripe og uten data2.cab Har selv 2 orginale morrowind cder og 5-6 backup pluss at jeg har iso filene på 3 pcer 5131016[/snapback] Ja, det skal jeg, Men da skla jeg bare bruke den Backup cd, ikke de ekte CD, Vil ikke ødelegge dem, Men da skal jeg spørre dere Hvordan man lager en backup cd. Det trenger dere å ikke svare nå. bare når jeg kjøper spillet. Eller skal jeg vente til det nye spillet kommer ut? Hva synes dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå