Gå til innhold

Nytt skjermkort (haster)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt Radeon 9800 PRO klikket totalt nettopp :cry: (1år og 1 måned gammel, så garantien er utgått :( ), og jeg trenger et nytt skjermkort. Er nødt til å vere AGP kort da jeg ikke har PCIe på hovedkortet mitt. Har leit litt rundt men virker som om dei korta jeg er interessert i ikke finnes på lager eller bare i PCIe. Har lyst til å skaffe et bedre kort en det jeg hadde, og ser helst at det er 256mb RAM på det, samt at det finnes netbuttikker som har det på lager. Noen som kan anbefale meg et nytt?

mvh

Thunderdraco

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier du garantien er utgått? Er ikke garantien på 5 år på alle elektrovarer som en person mener skal vare mer enn 5 år?

Bare send inn kortet du!

Skrevet

Meningen var å sende det inn, men siden kortet er utgått kan det ta tid for å få nytt vist det trengs. Bruker per idag et eldgammelt geforce2 kort. Og det er ikke helt det samme å spille med det;p Samt det er et kort jeg har lånt og eieren (min bror) vil gjerne ha PC'en sin i drift igjenn hehe.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Mitt Radeon 9800 PRO klikket totalt nettopp :cry:  (1år og 1 måned gammel, så garantien er utgått :( ), og jeg trenger et nytt skjermkort. Er nødt til å vere AGP kort da jeg ikke har PCIe på hovedkortet mitt. Har leit litt rundt men virker som om dei korta jeg er interessert i ikke finnes på lager eller bare i PCIe. Har lyst til å skaffe et bedre kort en det jeg hadde, og ser helst at det er 256mb RAM på det, samt at det finnes netbuttikker som har det på lager. Noen som kan anbefale meg et nytt?

mvh

Thunderdraco

5117778[/snapback]

Har det samme problemet,ikke at kortet er ødelagt men jeg vil ha et nytt. Vet noen om det er stor forskjell i ytelse på et 6600 GT med 256 Mb og et 6800 GT med 128 Mb. Har sjekket rundt og det ser ut som omdet er dette det går an å få tak i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...