Gå til innhold

Oversikt over pc hw leverandører


Anbefalte innlegg

hei. er ute etter ei liste av hardware leverandører i norge/sverige/danmark/tyskland/england.

er stundent med mål å starte ein liten bedrift og har samla ein del info om leverandører men mangler ein god del. dei eg har hittil er :

www.cbk.no

www.itegra.no/

www.norek.no

www.tcom.no/

www.hoco.no/

www.eet.no

www.hattelco.no

www.integral.no

 

det eg mangler er fleire leverandører i norge (viss det er så mange) samt nokon i sverige dannmark.

planen med bedriften er eit studentprosjekt/hovedprosjekt på kor entreen på pc markedet "lokalt" med fokus og strategier for å kapre kunder som ikkje likar å handle på nettet...

så om eg kunne bedt om seriøset svar og lite skitsnakk så hadde det vore knall. erfaringer med leverandører er også veldig interessant!

 

takk for hjelpa/interessen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scribona, Ingram, SMG

 

Så kan ikke jeg fler, i tillegg til de du allerede har listet opp.

 

Ingram er danske, men har kjapp levering, via tog eller fly eller whateva

5126455[/snapback]

 

Dette er helt feil. Ingram er Norske og har lager i Sverige! Den raske leveringen skyldes nattlastebiler til norge...

 

Til trådstarter: Det er ikke så enkelt å bare starte et forhandlerforhold til en distributør... De fleste og spesiellt de 3 store(Smg, scribona og ingram), setter en del krav for å i det hele tatt få lov til å bli forhandler! Hvis du lurer på noe spes rundt disti kan du gjerne sende meg en PM, så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg litt!

Endret av GA
Lenke til kommentar

takk for svar. ja eg ser at ein del av forhandlere har ein min.grense for kor masse du må selge/bestille for. Eg ser det byr på ein del utfordringer, men det liker me jo :)

 

leverandører i utlandet hadde vore interessant å fått vite om også. det ser ut til at eg har fått kompletert lista av norske leverandører i alle fall.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du ha tak i leverandører i utlandet? Er planen å importere selv?

5139755[/snapback]

det er ein del varer norske leverandører ikkje kan levere. og det er fint å ha muligheten til å kunne skaffe heilt spesielle deler. importere ting er ikkje akkurat vanskeleg... er i alle fall ein del i sverige/tyskland som har billig men bra varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...