Gå til innhold

vg.no reklame i opera


oasis

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på noen nyheter i vg så er det en reklamebanner i toppen som lager lyder og beveger seg..det er utrolig plagsomt med den hyle lyden..jeg har trykket F12 og tatt vekk der det står aktiver lydkutt i sider, men det hjelper ikke..noen som vet hvordan jeg kan få den til å klappe igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vel ikke reklamen i uregistrerte versjoner av opera han mener, men reklame på websiden en er inne på.... det er jo ikke slik at når en registrerer opera så gpr reklamen i banneret her på hw.no vekk ??

 

en ting du kan gjøre er å editere hosts filen.. legg hosten som hoster reklamen til å peke på 127.0.0.1, så vil den ikke finne siden....

 

[ Denne Melding var redigert av: bjorngb på 2002-08-26 18:58 ]

Lenke til kommentar

jeg mener ikke den lille reklamen i opera, men den som kommer i de forskjellige sidene jeg er inne på..den lille i opera lager da ikke lyd..

men hvor finner jeg host fila? til selve reklamen?

det er forresten en flash reklame..og når jeg tok vekk haka på aktiver innpluggingsprogrammer så forsvant selvfølgelig flash reklamen...

 

takk uansett..

mvh vidar

Lenke til kommentar

Har litt problemer med HOSTS-fil her. Tror hvertfall det er den. Lasta ned ei 16k stor fil fra kazaalite homepage. Tonnevis av mer eller mindre kjente ads og banneradresser. Står 127.0.0.1 på alle entryene.

 

Det som nå skjer, er at i 80% av tilfellene når jeg trykker BACK i IE, venter den litt, så står det "connecting to 127.0.0.1" i status-linja og ingenting skjer. Blir ofte frenetisk klikking på Back og jeg ender da 10 sider bakover.

Vet at 127.0.0.1 er localhost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...