chairgame Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 jeg har kommet til ca missin 4 på act 1, "the new world" og når jeg har gjort ferdig objectives, så blir den ikke avsluttet! har prøvd å drepe/ødelegge alt fra fienden, men ingen ting hjelper. trykker jeg på resign så blir det mission failed.
NightWolfie Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 jeg har kommet til ca missin 4 på act 1, "the new world" og når jeg har gjort ferdig objectives, så blir den ikke avsluttet! har prøvd å drepe/ødelegge alt fra fienden, men ingen ting hjelper. trykker jeg på resign så blir det mission failed. 5109919[/snapback] Har hatt mye trøbbel med AOE III jeg også, lyden forsvinner inneiblant, og det er umulig å spille campain. Da introduksjonsvideoen til part 1 på campain er ferdig får jeg ikke styringen. Nei, vi får bare vente på en patch fra microsoft. Dette er lame!
Tordenflesk Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Trenger ikke vente på patch. Sleng deg en tur innom "help & Tools" 1.01 ligger å venter på deg der.
chairgame Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 får bare error når jeg skal legge inn patchen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå