Gå til innhold

Super Mario 64, 2 spørsmål


SemikolonP

Anbefalte innlegg

Fant fram N64 maskina mi (fra 1998) som jeg har koblet til TV kortet mitt. Spiller Super Mario 64, og har 2 spørsmål:

 

På "Rainbow Ride" finner jeg ikke stjernen "Somewhwere over the rainbow". Jeg tror det er ett eller annet sted i nærheten av den sjørøver skuta (med engelvinger :!:). Der finner jeg en kanon som er stengt. Vet noen hvor jeg finner denne rosa kanonåpner-tingen?

 

Hvor mange stjerner trenger jeg for å unlocke kanonen ute ved stranda? Må jeg samle 100kr (vi får si kr) for å få stjerne på alle banene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å åpne kanona på stranden må du samle alle stjernene,

altså 120 stjerner, da må du og samle 100 (eller flere) penger på hver bane,

siden de du får stjerner for det.

 

Stjernen på Rainbow Ride (ikke road :yes:) finner du beskrevet hvordan du finner her:

GameFAQS - Super Mario 64

 

Søk etter "III.cc" så kommer du ned til Rainbow Road delen

Her står det og beskrevet hvordan du åpner kanonen ;)

 

Det er 150 stjerner til sammen. Hvis du [...]

Super Mario DS har 150 stjerner, N64 versjonen har bare 120 :innocent:

Lenke til kommentar
M64 versjoen skal da ha 150 stjerner, har hørt om folk som har finni alle, så det ville vært rart om det ikke var så mange lissom

5110175[/snapback]

 

Niks, det finnes kun 120 stjerner i Nintendo 64-versjonen. Hvis noen har fortalt deg at de har fått 150 stjerner i Super Mario 64 til N64, så er det løgn. I DS-versjonen har de lagt til 30 nye, så der kan man altså finne 150. Når man får 120 stjerner i Super Mario 64 til N64, åpnes kanonen nede på stranda slik at du kan skyte deg opp på toppen av slottet hvor Yoshi står.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...