Gå til innhold

dine baserape-historier i BF2 her

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen minutter siden spilte jeg på Sharqi Peninsula. Skulle spurte til Havoc'en men ble tatt av en Cobra. "Jaja". Løper bort til SAM'en og låser på. Plutselig, uten at jeg har hørt det, er jeg død igjen :dontgetit: . Og dette skjer igjen. og igjen. og igjen. Vi sender flere gloser enn en gjennomsnittlig sjømann på dem, kutter ikke ut. Så kommer en TANK og blir med på leken. Han blir vi kvitt. Men heliet fortsetter hele dagen. Og gjett hvem som endte opp øverst på scorelista? co-piloten og piloten i Cobraen.

og ikke si at jeg burde ha spawnet et annet sted, man har sånn passelig innstilling på å ta heliet når det har drept deg 10 ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Clean Sweep.

MEC commander bruker artilleri mot USMC-basen.

(jeg var commander, derfor hang jeg der hele runden.)

Og igjen.

Og igjen.

.....

Sluttet ikke før etter 5-6 ganger, og en haug med forsøk på å kickvite ham.

Dud som het Pascal2005, btw.

Også blitt tatt med artilleri og J-10 på Wake en haug med ganger, mens jeg har vært oppå hangarskipet.

Altfor mye å vinne, lite å tape.

Maks en dags ban eller to.

(har begynt å rapportere alt nå)

BTW, er innleggstelleren tilbake?

Hm, trodde den var borte jeg, men... :hmm:

Endret av kjehaako
Skrevet

Er en del baserape ute og går, men er ikke så mye å gjøre med det hvis det ikke finnes admins f.eks. Vote fungerer så og si aldri.

Klassiske irritasjonsmomenter for min del må være artillery på carrier når en som us ikke har klart å ta noen andre baser.

Ellers vil det alltid være mye fly og helikopter som bomber UCB for å få billige kills.

For min del blir det da som oftest å irritere seg grønn og ellers prøve å spawne på andre baser om mulig, gjerne for å returnere til der jeg ble tatt for å få en fortjent hevn.

Vi må nok bare leve med en del "usportslige" spillere...

Skrevet

nå igjen: spilte på Dalian Plant som Joe Chinaman. Men vi har bare en CP, og mainbasen vår er blokkert. Av hva? HELE USMC! De lagde nærmest en vegg av tanks på veiene ut, og bomba og rapa konstant

Skrevet
nå igjen: spilte på Dalian Plant som Joe Chinaman. Men vi har bare en CP, og mainbasen vår er blokkert. Av hva? HELE USMC! De lagde nærmest en vegg av tanks på veiene ut, og bomba og rapa konstant

5108904[/snapback]

:!:

Beklager, måtte bare.. :innocent:

BTW: :thumbdown::thumbdown:

Skrevet

jeg starta runden som assult hved en liten glipp.

hater å spille assult så jeg tok en bil å kjørte til findens base for å få meg drept.

tok 3 stykker med tureten før admin drepte meg og ga med en advarsjel for base-raping :D

fair enugh, da kunne jeg ivertfall spawne som en klasse jeg ville.

Skrevet

Hater folk som konstant bomber hangarskipet til USMC...

Spesielt når dem drar med seg en Blackhawk som vi ser som redningsplanken inn til land.

Er jeg Kina, og er copilot på Z-10, venter jeg ihvertfall til de er inne over land før jeg fyrer av TV-missil og dreper alle i heliet :p

Skrevet

Det morsomste jeg visste på Coral Sea i BF1942 var å lande på fiendens carrier med stupbombefly og skyte løs med kanon og tailgun mens lagkameratene bombet skipet :p Det slår vel alle, det

Skrevet (endret)
,10/11-2005 : 18:57]lol, sbd parkert var saker ja :D

Ellers så var jo 2x Tiger tanks på bocage ganske interesant også..

5134689[/snapback]

alltid like morsomt :D

beste baserapen av alle var jo 2x. Katyushka parkert på bakketoppen over den Tyske basen på Kharkov da :love:

edit: 2x var det ja...

Endret av kenneth11
Skrevet

Stalin Organ :thumbup:

Hadde det også moro på Coral Sea, morsomte var å bruke flyene til spesialoppdrag, som innebar å hoppe fra flyet, ned på dekk, minelegge rullebanen. og hoppe over bord.

Utrolig moro :)

Skrevet
Stalin Organ :thumbup:

Hadde det også moro på Coral Sea, morsomte var å bruke flyene til spesialoppdrag, som innebar å hoppe fra flyet, ned på dekk, minelegge rullebanen. og hoppe over bord.

Utrolig moro :)

5135838[/snapback]

av og til satt jeg i AA-gunen og VENTET på at sånne skulle hoppe ut av flyet, en 30mm i fjeset gjør litt vondt :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...