kenneth11 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 for noen minutter siden spilte jeg på Sharqi Peninsula. Skulle spurte til Havoc'en men ble tatt av en Cobra. "Jaja". Løper bort til SAM'en og låser på. Plutselig, uten at jeg har hørt det, er jeg død igjen . Og dette skjer igjen. og igjen. og igjen. Vi sender flere gloser enn en gjennomsnittlig sjømann på dem, kutter ikke ut. Så kommer en TANK og blir med på leken. Han blir vi kvitt. Men heliet fortsetter hele dagen. Og gjett hvem som endte opp øverst på scorelista? co-piloten og piloten i Cobraen. og ikke si at jeg burde ha spawnet et annet sted, man har sånn passelig innstilling på å ta heliet når det har drept deg 10 ganger.
P-in-P Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 ...spawn et annet sted og kom deg tilbake og ta ut heliet... Noen skla gjøre ting vansklig ass...
AiKi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Clean Sweep. MEC commander bruker artilleri mot USMC-basen. (jeg var commander, derfor hang jeg der hele runden.) Og igjen. Og igjen. ..... Sluttet ikke før etter 5-6 ganger, og en haug med forsøk på å kickvite ham. Dud som het Pascal2005, btw. Også blitt tatt med artilleri og J-10 på Wake en haug med ganger, mens jeg har vært oppå hangarskipet. Altfor mye å vinne, lite å tape. Maks en dags ban eller to. (har begynt å rapportere alt nå) BTW, er innleggstelleren tilbake? Hm, trodde den var borte jeg, men... Endret 5. november 2005 av kjehaako
BigWhig Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Er en del baserape ute og går, men er ikke så mye å gjøre med det hvis det ikke finnes admins f.eks. Vote fungerer så og si aldri. Klassiske irritasjonsmomenter for min del må være artillery på carrier når en som us ikke har klart å ta noen andre baser. Ellers vil det alltid være mye fly og helikopter som bomber UCB for å få billige kills. For min del blir det da som oftest å irritere seg grønn og ellers prøve å spawne på andre baser om mulig, gjerne for å returnere til der jeg ble tatt for å få en fortjent hevn. Vi må nok bare leve med en del "usportslige" spillere...
kenneth11 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 nå igjen: spilte på Dalian Plant som Joe Chinaman. Men vi har bare en CP, og mainbasen vår er blokkert. Av hva? HELE USMC! De lagde nærmest en vegg av tanks på veiene ut, og bomba og rapa konstant
minialeks Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 nå igjen: spilte på Dalian Plant som Joe Chinaman. Men vi har bare en CP, og mainbasen vår er blokkert. Av hva? HELE USMC! De lagde nærmest en vegg av tanks på veiene ut, og bomba og rapa konstant 5108904[/snapback] :!: Beklager, måtte bare.. BTW:
cyberPanda Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 jeg starta runden som assult hved en liten glipp. hater å spille assult så jeg tok en bil å kjørte til findens base for å få meg drept. tok 3 stykker med tureten før admin drepte meg og ga med en advarsjel for base-raping fair enugh, da kunne jeg ivertfall spawne som en klasse jeg ville.
TheDarkListener Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 J10+hangarskip på 64player server der USA er totalt eid. Heldigvis var ikke admin der .
AiKi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hater folk som konstant bomber hangarskipet til USMC... Spesielt når dem drar med seg en Blackhawk som vi ser som redningsplanken inn til land. Er jeg Kina, og er copilot på Z-10, venter jeg ihvertfall til de er inne over land før jeg fyrer av TV-missil og dreper alle i heliet
kenneth11 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Det morsomste jeg visste på Coral Sea i BF1942 var å lande på fiendens carrier med stupbombefly og skyte løs med kanon og tailgun mens lagkameratene bombet skipet Det slår vel alle, det
MistaWu Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) lol, sbd parkert var saker ja Ellers så var jo 2x Tiger tanks på bocage ganske interesant også.. Endret 10. november 2005 av [urban]
kenneth11 Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 (endret) ,10/11-2005 : 18:57]lol, sbd parkert var saker ja Ellers så var jo 2x Tiger tanks på bocage ganske interesant også.. 5134689[/snapback] alltid like morsomt beste baserapen av alle var jo 2x. Katyushka parkert på bakketoppen over den Tyske basen på Kharkov da edit: 2x var det ja... Endret 10. november 2005 av kenneth11
AiKi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Stalin Organ Hadde det også moro på Coral Sea, morsomte var å bruke flyene til spesialoppdrag, som innebar å hoppe fra flyet, ned på dekk, minelegge rullebanen. og hoppe over bord. Utrolig moro
kenneth11 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Stalin Organ Hadde det også moro på Coral Sea, morsomte var å bruke flyene til spesialoppdrag, som innebar å hoppe fra flyet, ned på dekk, minelegge rullebanen. og hoppe over bord. Utrolig moro 5135838[/snapback] av og til satt jeg i AA-gunen og VENTET på at sånne skulle hoppe ut av flyet, en 30mm i fjeset gjør litt vondt
AiKi Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Flak-gunen funker da ikke særlig godt mot infanterister, vel? Husker ikke helt, men.
kenneth11 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 flak er vel det eneste som funker mot alt i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå