spyro Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 en venn av meg anbefalte meg everest og jeg lastet det ned, men han får opp temp på hovedkort og vifte hastighet, men ikke jeg, er det hovedkortet som ikke støtter temp og viftehastighet?
Terumo Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Ja, det må nok være det som er problemet. Jeg vet ikke for et hovedkort du har eller hvor gamelt det er. Terumo
Lars-H Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 samme her.. jeg får ikke opp CPU eller noe.. Bare Harddisk som står så og si konstant på 48*C. (118 *F) elns..
valentino Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg bruker everest home. Jeg får opp en del temperaturer Mvh. Valentino
Jankee Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 HK, cpu , vifter o.l må ha innebygs sensorer for at det skal komme opp. For viftene er det den ekstra tredje ledningen som overfører denne inforen (gule trår eg) Og at hket er i stand til å vidareformidle denne infoen.. Mitt gamle ATI 9800pro har ikkje innebygd sensoer som blir rapportert til everst, men det nye 6800ultra-kortet har to.
toretors Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 samme her.. jeg får ikke opp CPU eller noe.. Bare Harddisk som står så og si konstant på 48*C. (118 *F) elns.. 5109511[/snapback] Du bør kjøle ned harddisken din
Lars-H Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 samme her.. jeg får ikke opp CPU eller noe.. Bare Harddisk som står så og si konstant på 48*C. (118 *F) elns.. 5109511[/snapback] Du bør kjøle ned harddisken din 5109924[/snapback] ja vet. lurer egentlig på om den er riktig, siden jeg har ferdig pc atm. bør jo være bra nok kjøling da? slenger med et bilde som viser temp nå. (Rett etter virus-scan)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå