Gå til innhold

Kan jeg kjøre Far Cry(på det laveste)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, prøvde demoen, og det gikk flytende på laveste grafikk,. så jeg lurer på.

Vil FarCry greie og kjøres på denne maskinen på laveste?

Specs:

19' Tommer's Skjerm

Intel Celeron D 2.5GHz

Windows XP Home Editon

ATI Radeon 9100IGP 64MB

704MB Ram

80GB Hard Disk

Takker og bukker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fullversjonen kjører bedre enn demoen (iallefall demo1) så hvis du kjørte demo 1 på low glatt, klarer du KANSKJE! medium greit i full versionen :)

Skrevet

Tror du kan klare medium kvalitet i 1024*768, men ikke bedere enn det. Har selv cpu xp2800

skjermkort ati 9700pro

1 gigg ram

og spillet flyter glatt i 1280*1024 på medium, vannet kan jeg ha på high, prøver jeg noe annet på high går det heller dårlig.¨

Skal i hvertfall uten tvil klare og spille det på low i 800*600, men jeg har stor tro på 1024*768 i medium

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Men FarCry kjører jo en test i starten for å velge de rette innstillingene!

Det gjorde den i hvertfall på meg!

Skrevet
Men FarCry kjører jo en test i starten for å velge de rette innstillingene!

Det gjorde den i hvertfall på meg!

5107784[/snapback]

jau. men den er litt snodig alikavell.. se sig for spec.. til meg valgte den LOW på alt :lol:

Skrevet

Minimum requirements:

* windows 98se

* Pentium 3 1GHz/Amd 1GHz

* 256 MB ram

* 4 GB harddisk

* Geforce 2 64MB/ATI 8500

* 4x dvd or 16 cd-rom

* Directx9 kompatibelt lydkort

Recomended:

* windows 2000

* Pentium 4 2GHz/Amd xp2000+

* 512 MB ram

* Geforce 4 128MB/ATI 9500

* 8x dvd or 32x cd-rom

* Directx9 kompatibelt lydkort

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Den testen er bare tull.. Hos meg satt den alt på medium og 1024x768x32, men alt gikk flytende med over 50fps med alt på Very High 1280x1024x32

5107797[/snapback]

Det gjorde den ikke hos meg, den satte alt på High og Very High!

Mulig at dette varier fra PC til PC, hvem vet :)

Mvh

Sondre

Skrevet

Det gikk flytende på Low, og det var fortsatt veldig mye eyecandy for meg :)

Men hvordan setter man på koder som Evig liv og sånn, har en måte her, men vet ikke hvordan ejg skal gjøre det

Developer Mode Codes

Locate the DevMode.lua file in your Far Cry directory. Open the file using a text editor and copy the following contents into the very end of the DevMode.lua file.

-----

function ToggleGod()

if (not god) then

god=1;

else

god=1-god;

end

if (god==1) then

System:LogToConsole("God-Mode ON");

else

System:LogToConsole("God-Mode OFF");

end

end

Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);

-----

Save the DevMode.lua file, and start a Far Cry game by adding -devmode at the end of the games's executable. [Right-click the game's shortcut, go to Properties, then Target, then add to the end " -devmode".] You can then use all of the following codes in-game and all levels will be unlocked.

Tips:

*Create a New Profile and use that profile to save games in Developer Mode so that you do not modify your original profiles saves and levels.

*Be sure to backup your original devmode.lua file. To start a regular Far Cry game, remove the -devmode from your shortcuts Target under its Properties menu.

Hvordan får jeg evig liv?

PS; Vet at jeg er feig, men jeg suger til og spille spill :p Vær så snill og hjelp meg!

Skrevet (endret)

Jeg tror du skal få det inn litt bedre, en kompis av meg kjører det med en 9200. Mener han kjørte det bra med litt under middels grafikk.. Er ikke bare og skrive God mode på dette spillet nei :p

her er det God mode til deg. Veldig fin ting, du aktiverer God mode med en knapp i menyen på spillet. Veldig enkelt og skru den av og på.

Endret av satyr-wongraven
Skrevet

Juksing ftw :evil:

Første gang du starter spillet prøver den å finne de passe instillingene, men på de fleste maskiner er den bare en humbug. Den beste måten er å teste det selv.

Skrevet

Må bare legge til at jeg kjøpte det for 79,-!(!) :D

Verdt alle penga, veldig mye for pengene, og jeg har nytt motto nå.

"Kjøper det ikke, over 150", så fra nå av kjøper jeg ikke spill som koster over 150 ;)

Skrevet

"Kjøper det ikke, over 150", så fra nå av kjøper jeg ikke spill som koster over 150 ;)

5111156[/snapback]

79,- det var billigt. :yes: Du kan jo ta det på easy så slipper du å jukse. ;)

Skrevet (endret)

5111156[/snapback]

79,- det var billigt. :yes: Du kan jo ta det på easy så slipper du å jukse. ;)

5117433[/snapback]

Spiller på Easy :p Og jeg jukser. Må nevna at Far Cry til 79,- var ubrukt, og den var i original pakning(Ikke sånn Ubi Exclusive dritt) Det var den siste de hadde av originale, de andre var bare "Exclusive" ;)

Jeg har et problem med multiplayer, hver gang jeg skal joine en server, så blir jeg kicka før jeg komme rinn, hva skyldes dette? Jeg har oppdatert til 1.33, og sånn. Og når jeg prøver og laste ned fra PunkBuster.com så kommer det bare masse Bokstaver og tall i en ny side, det går ikke ann og oppdatere punkbuster, jeg vet ikke om den er instalert en gang! :p

Hjelp meg! :p

Endret av Fanta Boy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...