værdama Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 hei, jeg skal starte en ny character men jeg vet ikke hva jeg skal starte.. jeg har en mage men er stadig lei av og bli drept av rogue som sniker seg bak og putter kniven sin i ryggen min med poisen på og jeg blir hemmet og dør.. så jeg vil ha noe som tåler mye.. men det står mellom hunter og warrior.. hvem skal jeg velge? jeg liker og tåle mye og ta grei dps ( warrior) men jeg liker også og ha en liten pet (hunter like) og hunters tar jo helt grei dmg og tåler litte grann? men de skal jo også holde seg på avstand. så hva burde jeg velge? hva syntes du om hunter\warrior? diskuter
akristina92 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Warrior! Utrolig gøy! Masse crits og pen dmg.
mobilfreek Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 ville sagt vær warrior.. morsomt og spille.. dreper fort i pvp, tåler mye kan også være tank
værdama Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 (endret) ja, warrior høres morsom hittil.. jeg så en pvp warrior film hos en kamerat husker ikke hva den het men han var ganske IMBA vil jeg si.. tror navnet hans var pat.. han var en 60 warrior high warlord og hele pvp warlord settet.. herregud har aldrig sett en warrior critte så mye noengang jeg.. jeg vil gjerne få noen innspill fra noen hunters! Endret 4. november 2005 av værdama
Dxbb Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hunter er bra! Eneste du må beherske er løping, mye løping! Spesielt i 1vs1 da du går tom for mana
værdama Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 (endret) ja.. syntes jeg har løpt masse i løpet av de måneden jeg har vært "inne" i spillet jeg.. men løping er jo bra flere innspill takk! kom gjerne med noen andre klasser som kan passe for meg. EDIT: hvilken rase burde jeg være? jeg skal være horde.. Endret 4. november 2005 av værdama
Sigga Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Som warrior er du garantert gruppe til instancer osv, men som hunter må du nok lete litt lenger etter gruppe.
Venerable Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 EDIT: hvilken rase burde jeg være? jeg skal være horde.. Warrior: Orc eller Tauren. Hunter: Orc.
kalken Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hunter: Utrolig morsom klasse og du kan soloe det meste i PVE, og pet kan utgjøre syk damage hvis du tar beast mastery, talent points. har ikke spillt warrior lenger enn til lvl 20 så har null peil.
værdama Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Orc=stunresist Tauren= 5% mere health hva er best? hva ville dere foretrukket? og hva ser best ut i endgame?
værdama Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 (endret) ok. men åssen ser de ut i endgame? noen her på forumet som har en endgame warrior på forumet? vil gjerne se bilder. helst tauren eller orc! Endret 4. november 2005 av værdama
akristina92 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Sier to ting: 1. Modelviewer! 2. De ser SYKT fete ut!
M@R7!N Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) To av min Orc warrior Endret 4. november 2005 av M@R7!N
StorPeder Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Har du høy ping vil du ikke være hunter... Kjempegøy når folka er i dødsonen (2-8 yards??) men du ser de som lengre unna pga latency
M@R7!N Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Samme med warriors Det spekuleres i hva som forårsaker desync ved charge/intercept, men fy f*** det irriterer. I tillegg har du jo intercept bug som skjer på samme grunnlag (tror jeg). Yess, 3sec Hand of justice stun!
Choo Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vil anbefale deg Warrior (spiller warrior selv da så kanskje noe med det=P ) Jeg har en level 60 undead warrior og vil anbefale undead warrior om du pvp'r mye, WoTF er bare deilig å ha (Immune mot Charm, Sleep og Fear). Ellers med det riktige utstyre så får du masse pene crits, klarer å ta ca alle klassene greit i pvp og du kan føle deg viktig i instancer siden du tanker;)
d0ppler Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 jeg har spilt hunter siden utgivelsen, og syns det er absolutt den feteste klassen å spille (har en lvl 45 prest, lvl 40 warrior, lvl 23 mage) Du vil ikke bli prioritert som warrior i end-game instances som strat/scholo/brs/molten core/zul gurub/bwl så sant du IKKE er tank specca, noe som betyr at du vil slite veldig hvis du skal farme/grinde/pvp så sant du ikke respeccer hver gang. Som warrior har man skyhøe reperasjoner. (Vår main tank har rundt 10g i rep etter et zul gurub/mc run). Hunter er en herlig klasse å soloe med, og leverer voldsomt med DMG i instancer. (Jeg ligger som regel foran på DMG-meter enn både mages og rogues). Dessuten er det vanskligere å spille hunter, mer utfordring. Jeg hadde anbefalt hunter (IKKE BM, men MM/survival).
John Keats Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 De fiksa reperasjoner til og være det samme for alle klasser.
værdama Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 jeg startet en orc warrior. jeg prøvde meg fram i modelviewer men i mitt syn syns jeg det skal se kult ut og ikke bare være bra.. jeg så også på undead warrior med samme eq som jeg satte på orcen og orcen så mye bedre ut må jeg si. Orcer har mye større shoulderpads og det syntes jeg er et stort + ud så ikke dårlig ut den heller men jeg valgte orc rett og slett forde jeg syntes de ser kulere ut.. men takk for alle innspill
csboy Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Orc=stunresist Tauren= 5% mere health hva er best? hva ville dere foretrukket? og hva ser best ut i endgame? 5105831[/snapback] Helt klart orc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå