Gå til innhold

Blir kicka hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller BF2 blir jeg kicka omtrent hele tiden for at jeg har for høy ping(ca 150) :cry:

Jeg har en 2Mbit linje på tråløst nettverk.

Er det en måte å få lavere ping på?

Får også mye meldinger om at det er problemer med tilkoblingen :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv med 4mbit. Funker fett :p

edit: opps, jeg har 4mbit, og problemer med trådløst nettverk er vel bare at noen står i veien :dontgetit:

Endret av kenneth11
Skrevet

Justere channel på ruteren?

Forstyrrelser kan gi packet loss etc., og da hjelper det å bytte frekvensen et hakk eller to.

Jeg har rundt 25-40 i ping mot norske servere, og da ser jeg på det som tilnærmet perfekt.

Evt. bytte nettverkskortet hvis du har et skikkelig billig og elendig et (Topcom f.eks.)

Skrevet

eller for den sags skyld: skaff deg 8mbit trådløst og spille like ved modemet. En venn av meg spiller HALO online dag og natt uten problemer med det (men han sliter litt på skolen da :p)

Skrevet

Jeg er ikke noen ekspert...men jeg hadde mye problemer med brannmuren min helt til jeg innstallerte Service Pack 2. Da begynte jeg å få opp meldinger om jeg ville tillatte forskjellige porter på brannmuren når jeg f.eks startet opp multiplayer på spill eller prøvdde å sende filer på MSN. Før dette hadde jeg store problemer med at brannmuren skapte problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...