Gå til innhold

Noen kontrollerer meg på MSN!?

tomahg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går dukket på det opp et vindu med "Det har kommet en ny versjon av MSN messenger, klikk her for å laste ned" eller noe lignende. Det gjorde jeg.

I dag tidlig skrudde jeg på igjen PCen, og gikk på kjøkkenet en tur - da jeg kom tilbake til PCen hadde noen snakket til meg på MSN. Problemet var bare at det så ut som om jeg hadde startet samtalen - ved å skrive "hei sexy!" til den andre personen - noe jeg ikke hadde gjort.

Samtalen fortsatte litt...og litt senere som det flere linjer med "<mitt nick> sier: " og ting jeg ikke sa..

Til slutt avsluttet jeg msn, sjekket om andre var tilkoblet det trådløse nettverket og startet å installere antivirus...

Har noen opplevd dette før? Kunne det ha vært personen i andre enden som køddet med meg? Eller var det noen andre?

Spooky :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe skummelt med det. duden som snakker til de bruker et program som gjør at han kan snakke med ditt nick. skjønte ingenting første gangen det skjedde med meg heller. husker ikke hva det heter for øyeblikket, men det er ikke noe farlig med det :p

Skrevet
Ikke noe skummelt med det. duden som snakker til de bruker et program som gjør at han kan snakke med ditt nick. skjønte ingenting første gangen det skjedde med meg heller. husker ikke hva det heter for øyeblikket, men det er ikke noe farlig med det :p

5098597[/snapback]

Okey, da kan jeg vel slappe av litt da :blush:

Noen andre som husker hva programmet heter?

Skrevet
Til slutt avsluttet jeg msn, sjekket om andre var tilkoblet det trådløse nettverket og startet å installere antivirus...

Først nå installerer du antivirus? :nei:

Skrevet

Først nå installerer du antivirus? :nei:

5099012[/snapback]

:whistle:

Jeg fant ikke "Take Control" - noen som kan gi meg et link til dette programmet, som lurte meg godt før jeg fikk dagens første kaffekopp? :)

Skrevet (endret)

er på skolen og får ikke sjekket det med en gang, men meiner å huske at en kan finne det msn+/ msn pluss (eller hva det nå heter) sia.

Endret av tu30r6
Skrevet

Det er ikke noe farlig, han hacker deg ikke eller noe sånt.

Han er ikke på din marskin!

Programmet gjør sånn at han kan prate med ditt nick.

Nb: Han kan bare prate med deg med ditt nick, han kan ikke prate med andre folk i kontakt listen din.

Mitt råd: Slapp av :)

Skrevet
Det er ikke noe farlig, han hacker deg ikke eller noe sånt.

Han er ikke på din marskin!

Programmet gjør sånn at han kan prate med ditt nick.

Nb: Han kan bare prate med deg med ditt nick, han kan ikke prate med andre folk i kontakt listen din.

Mitt råd: Slapp av :)

5099296[/snapback]

Takk-takk har skjønt det nå :) Det var forresten en hun...

...men hvor kan jeg finne et program som kan gjøre dette? :hmm:

Skrevet

Er det ikke et program som heter et eller annet med Discovery som gjør dette da? Har aldri opplevd dette selv, men nå bruker jeg da heller ikke MSN Messenger. Skjønner ikke at folk gidder å gjør sånn at de kan bruke andre sine nick.

Noen som seriøst skjønner det?

Skrevet
Programmet heter MessengerDiscovery.

Hvis noen vil ha linken til programmet er den http://www.maxxdownload.com/MessengerDiscovery.html

Skjønner ikke at folk gidder å gjør sånn at de kan bruke andre sine nick.

Noen som seriøst skjønner det?

Nei, jeg skjønner det heller ikke :roll:

5099623[/snapback]

Er jo bare for å lure folk, og få dem til å ikke skjønne noen ting, akkurat som trådstarter her :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...