Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hei! driver med en mod her, og trenger et VELDIG lite hovedkort. (maximum 14x14cm) Lurer på hvor jeg kan få kjøpt dette? helst i norge. Trenger også en Meget liten PSU - maks lengde 14cm. (helst mindre) Håper noen kan hjelpe meg med dette! Endret 2. november 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Tøft, hva er det du skal i gang med nå da? Tror ikke det selge i norge enda, men det kan jo henda da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Skal legge opp en worklog når jeg kommer i gang kan røpe at det dreier seg om et meget lite alu kabinett. Men trenger seriøst tips her! noen som har et forslag? Lenke til kommentar
JonA Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Skal legge opp en worklog når jeg kommer i gang kan røpe at det dreier seg om et meget lite alu kabinett. Men trenger seriøst tips her! noen som har et forslag? 5096623[/snapback] VIA sine nano-ITX kort er 12x12cm De har nettverkskort, grafikkkort og cpu (via, x86) se her: http://www.mini-itx.com/news/91875682/ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Tusen takk for nyttig inforsjon! du vet vel ikke tilfeldigvis om en plass hvor de selger disse? Lenke til kommentar
JonA Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Tusen takk for nyttig inforsjon! du vet vel ikke tilfeldigvis om en plass hvor de selger disse? 5097114[/snapback] Komplett har mini-itx kort (17x17cm) men ikke nano-itx.. Du får søke litt (http://www.kvasir.no) Kanskje komplett tar de inn om du spør pent. Går jo an å bestille fra utlandet også. lykke til med prosjektet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Tusen takk for nyttig inforsjon! du vet vel ikke tilfeldigvis om en plass hvor de selger disse? 5097114[/snapback] Har en kontakt i shg.no som kan ordne osv. kan jo ta dette over msn da når du kommer på Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. november 2005 Rapporter Del Skrevet 2. november 2005 Har de fått Nano enda? mener det er skralt med kvanta av den enda, spesielt nå som de har lansert luke på 8x8 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå