Gå til innhold

Ser du på Disney's Kim Possible?


Anbefalte innlegg

Først og fremst vil jeg spørre moderator/administrator(noe sier meg att Leif har sneket seg inn her) om å få en poll:

 

Ser du på Kim Possible?

 

1. Alltid

2. Av og til

3. Sjeldent

4. Aldri

5. At det var?

 

 

Dette er altså en tråd rundt Kim Possible tegneserien. Her skal alle, eldre som unge spørre og svare og kommentere serien.

 

Kan selvfølgelig diskutere hvorfor du synes serien er bra eller dårlig, hva synes dere?

 

Personelig elsker jeg serien for ironien og sarkasmen og det overdrevne personelighetene til de forskjellige karakterende.

 

For dere som vil/kan poste eget tegnet bilde, gjøre gjerne det.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg sende PM til moderator for å få en poll?

 

Det er en ammerikansk barne serie som sendes på Disney Channel, av Disney.

 

Serien handler om Kimberley Ann(Kim) Possible og Ronald(Ron) Stoppable med Rufus, en naken muldvarp.

Det hele begynner for noen år tilbake da noen trenger hjelp av Team Possible, men grunnet den kinkige situasjonen de er i skriver de en "hjelp" email til Kim Possible isteden, som møter opp sammen med Ron og redder dem.

 

Det ender opp med att Kim Possible Og Ron Stoppable redder jorden fra allskens farer nesten daglig.

 

Fantastisk serie med masse humor.

 

Her er en norsk og en amerikansk side.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
4

 

seriøst, går ikke ann å se på noe som er så dårlig tegnet som det der.. og de norske stemmene, nei!! takk og farvel!!

5101431[/snapback]

 

Er du tjukk i huet? :!:

Den serien er tusen ganger bedre tegnet enn f.eks Sheep in the big city.

Det sier seg selv at det er på engelsk, doh! :)

Engelske tegneserier på norsk høres jo hel idiotisk ut, Kim Possible har jeg aldri hørt på norsk, i frykt for å ødelegge serien.

 

Edit: Går du bare etter boldekvaliteten? Tengningene? Det er latterlig det.

Dessuten så kan du ikke sammenlingne denne serien med f.eks Cowboy Bebop og lingnende. Dette er barnevennelig komi serie(med nydelig sarkastisk humor).

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Er du tjukk i huet? :!:

Personangrep? :!:

Edit: Går du bare etter boldekvaliteten? Tengningene? Det er latterlig det.

Dessuten så kan du ikke sammenlingne denne serien med f.eks Cowboy Bebop og lingnende. Dette er barnevennelig komi serie(med nydelig sarkastisk humor).

5104513[/snapback]

Det går ikke ann å sammenligne dette sprøytet med Cowboy Bebop! CB er way better på alle mulige måter!! Btw det er mine meninger og jeg kommer ikke til å forandre mening, om du liker det så bra for deg.. men å ta så langt på vei for at jeg ikke liker det, jaja..

Lenke til kommentar
Føler med deg.. Elsker "oggy og kakerlakkene" men mange lo av meg >.< men det er faen meg ikke barnslig

5105954[/snapback]

 

Hmm, tror ikke jeg har sett dette, men i alle fall stå for egne meninger :thumbup:

 

Tror ikke alle her(garantert kfc) har giddet å sette seg inn i serien. Du kan ikke se en halv episode for å så si att serien er dårlig :no:

 

Dessuten så er faktisk Kim Possible en bra gjennomført serie, da det er spesielt humoren som imponerer. Tror ikke alle "mindreårige" klarer og fange opp alle finessene i humoren f.eks så henvender de seg ofte til andre episoder av serien.

De sier ting som mange ikke uten videre fanger opp.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Må kanskje sette meg inn jeg :) men har ikke disney tv ;(

 

forresten sjekk her ogo.gif

5105988[/snapback]

 

Skal sjekke ut Oggy.com, ser tøft ut :D

Ikke verdens undergang at du ikke har Disney fordi det er egentlig svært få "must see" serier der. De sender Tarzan tegneserie der, som er svært bra tegnet. Du kan se skygger falle over karakterende når det beveger seg og lingende, men dette er mer en "seriøs" serie, noe som blir litt teit, fordi Disney og seriøst passer ikke i det hele tatt. Kim Possible derimot er 24/7 sarkastisk og ironisk, og dette takler Disney perfekt.

Lenke til kommentar
4.

Jeg ser aldri på det tullet der. Disney Channel er for småbarn. Mange i klassen min ser på det og de er 14 år!  :nei:

5105738[/snapback]

Haha.. Kan ikke annet enn å le av deg..

Jeg ser på Disney Channel noen ganger når det står på.

Kim Possible er jo litt artig da.. Spesielt "the movie"

Den er bare komisk, for de gjør så mye narr av Norge.

Han ene flytter til Norge, og han kommer tilbake for å hjelpe hun på oppdrag, også kommer han fullpakket av klær. Også gjør de narr av nasjonalretten vår, fårikål :nei:

 

Bare komisk :p

Lenke til kommentar
Haha.. Kan ikke annet enn å le av deg..

Jeg ser på Disney Channel noen ganger når det står på.

Kim Possible er jo litt artig da.. Spesielt "the movie"

Den er bare komisk, for de gjør så mye narr av Norge.

Han ene flytter til Norge, og han kommer tilbake for å hjelpe hun på oppdrag, også kommer han fullpakket av klær. Også gjør de narr av nasjonalretten vår, fårikål  :nei:

 

Bare komisk :p

5106777[/snapback]

 

Ja filmene er gøye de :!:

Skjønner ikke helt den lua Ron har på seg når de reiser tilbake i tid. Han har på seg en eller annen bunad, også har en snål lue, jeg ikke har sett maken til.

 

Filmen du snakker om heter: Kim Possible:A Sitch In Time

Er forresten kommet enda en film: Kim Possible:So The Drama!

 

Edit: So The Drama kommer kl16.00 på søndag.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...