Gå til innhold

Call Of Duty 2, hva synes du

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp forhåndsbestilte det for over 1 mnd. siden fra CDON, men skal ikkje legge skjul på at det også har blitt nedlastet og gjennomført, men siden spillet er betalt med VISA har eg egentlig ikkje vert så slem :!: Gleder meg max til MP.

Forresten, spillet er kanon :innocent:

Skrevet

Men det er rimelig krevende. Sliter med å få det til å gå glatt på Xp2600, 1 gig ram, 6600GT 128mb. Innser at en oppgradering må snart....

Og ja, før forumpolitiet tar meg, jeg skal også kjøpe originalen for å spille MP.

Skrevet (endret)
fikk terningkast 6 på x6

http://www.x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=952

5092334[/snapback]

tja, jeg klarer ikke å ta denne anmeldelsen seriøst. dårlig stil å anmelde piratnedlastede spill.

5095179[/snapback]

Er du heilt på jordet eller?? Det er jo ikkje dermed sagt at han spiller en warez versjon :roll: Du veit,anmeldere får egne versjoner for å nettopp kunne anmelde spillene da :whistle:

Endret av Mala
Skrevet
Men det er rimelig krevende. Sliter med å få det til å gå glatt på Xp2600, 1 gig ram, 6600GT 128mb. Innser at en oppgradering må snart....

Og ja, før forumpolitiet tar meg, jeg skal også kjøpe originalen for å spille MP.

5094838[/snapback]

Hm.. :hmm: merkelig.

Hvis det er en ting jeg er overrasket over så er det hvor reint det gikk, F.E.A.R for eksempel, var noe helt annet, gikk ikke så reint.

Jeg har x800XL og 1gig ram, og det går helt reint på ca. full grafikk (ikke AA).

Skrevet
fikk terningkast 6 på x6

http://www.x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=952

5092334[/snapback]

tja, jeg klarer ikke å ta denne anmeldelsen seriøst. dårlig stil å anmelde piratnedlastede spill.

5095179[/snapback]

Er du heilt på jordet eller?? Det er jo ikkje dermed sagt at han spiller en warez versjon :roll: Du veit,anmeldere får egne versjoner for å nettopp kunne anmelde spillene da :whistle:

5095251[/snapback]

ja, jeg vet dette veldig godt - og norsk presse fikk spillet først i dag. jeg beskylder ikke nødvendigvis x6 for å anmelde warezspill, for alt jeg vet dro de til usa og kjøpte spillet, men det er garantert ikke en pressekopi de har anmeldt! anyway, samma det.

Skrevet
Leste gjennom noen omtaler der og jeg tar virkelig ikke den siden seriøst. Men CoD 2 kan jo være bra for det. Får det snart!

5095815[/snapback]

Hm COD har fått ganske bra omtale andre plasser også, så spillet er det absolutt ingenting å utsett på :D

Skrevet

men nå har jeg sittet med spillet en fire-fem timer, og det er faktisk meget, meget bra. noe av det mest hektiske jeg har spilt på en stund.

Skrevet
men nå har jeg sittet med spillet en fire-fem timer, og det er faktisk meget, meget bra. noe av det mest hektiske jeg har spilt på en stund.

5096891[/snapback]

Så utrolig enig! Håper du spiller på veteran eller høgere, ellers blir det fort altfor lett. Vent til du kommer til Point du Hoc :love: GALSKAP!

Skrevet

Enig med deg der Mala, jeg spiller på veteran nå. Og fyfaen for et herlig spill! Har sittet fastklemt i skjermen fra klokken 16.00 idag.. :p Eneste som kunne vært bedre med spillet er rag-doll.. :love:

Skrevet (endret)

Jepp at det ikkje er ragdoll, det er litt trasig. MEN med så mye galskap og soldater på skjermen slik som i COD2 så ville en ragdoll fysikk drept CPU ihvertfall :!:

Endret av Mala
Skrevet

Jeg er blitt helt sprø nå, spillet er jo umulig på vanskligste grad! Er kommet akkurat etter at man er ferdig å kjøre tanks. HVa en pokker du gjør, så blir man skutt.. And I like! :)

*Spille mer*

(Og ja.. Spillet er bestillt. Mener selv det er helt ok å laste ned et spill om du har kjøpt det.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...