durablig Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Har en mail veksling med min kjære laptop produsent Whitebox og spurte om jeg kunne få ram brikker som kjører på 533Mhz i min pc. fikk da som svar at de raskeste ram brikkene som fantes til min pc er PC3200, 400mhz. stemmer dette? mener jeg har est om 533 brikker..
krister461 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 det stemmer sikkert det... 533 er DDR2-brikker og kan vel bare brukes på de nyeste sonoma-brikkesettene...(med pci-e og s-ata om jeg ikke husker helt feil)
durablig Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Jeg har sonoma brikkesett det var derfor jeg ble litt usikker.. RAM briker blir vel ikke spesial lagd til de forskjellige laptop-merkene?
krister461 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ikke alle Sonoma baserte pcer har DDR2. 5091298[/snapback] my bad.... ...durablig: nei, de blir ikke spesiallagd... ...men, kjør everest/aida32 eller cpuz, og se om du har ddr1 eller ddr2...de kan ikke mikses...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå