Gå til innhold

Hvilken klasse skal få Sulfuras?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hørt om melee shaman? poenget mitt er at folk snakker om at i raid så er  shamans bare healers, da kontrer jeg med at warriors bare er tanks.

Til referanse er top damagedealers hos oss warriors, så ja, jeg kjenner til dps warrios. Som du ser har jeg en 60warr selv, men har ikke noe i mot at palas får sulfuras.

5103393[/snapback]

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. I molten core hos oss er warriors på toppen i damage omtrent hver gang. Hadde blitt lite damage gjort om de 6+ warriors vi bruker å ta med skulle tanket hele tiden ja. I et raid har vi 2 warriors som tanker hele tiden, resten gjør MYE damage og offtanker her og der på bossene. Dy mener at en shaman som tilbringer 95% av tiden til å heale, poppe totemer og out of combat-resse skal få spillets beste våpen, mens raidets beste damagedealere (som bruker våpenet 95% av tiden) ikke skal få. yay

Heldigvis er det ikke tvil i mitt guild, og våpen som sulfuras, spinal reaper er for warriors.

Endret av likferd
Skrevet

warrior dps øker mer av våpenbytte en paladin.

kan nesten virke som om alle paladiner trodde classen gjorde akkurat like mye damage som warriors, bare at dei skulle få buffs, ressing og heal i tillegg?

warrior er dmg dealer (snakker PVP her, paladin skal vel heller neppe bruke den PVE...), paladins er hybrid (best PVP healer imo, pga av priests er lett offer for 2 rogues, paladins med plate armor varer en del lenger :))

våpenet kan også gi fin DPS for warriors i MC/BWL, 30FR på 1 item er nice =)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk klager på at folk gir 2handere til de klassene som har mindre dps. Som et alliance guild har vi INGEN bruk for 2handere i det hele tatt. Uten windfury totem er warrior dps mye lavere en rogue dps.

Jeg har ingen problemer med at sulfuras f.eks går til en paladin, forutsatt at paladin KAN klassen sin, samt spiller den bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...