Gå til innhold

Hvilken klasse skal få Sulfuras?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

PÅ serverene jeg har spilt har jeg utelukkende sett, shamans og Paladins med sulfuras, http://www.thottbot.com/?i=40103.

Og da Eye of Sulfuras droppa for min guild her om dagen, var det en Shaman som hadde spart all sin dkp til nettop denne som fikk den. Det ble mye skriking blant warriros som mente de hadde første pri, og at det er en skandale at shamans skal få dette våpenet.

Selv er jeg Shaman og mener vi har like stor rett på Sulfuras som wariors. Da jeg har hørt om flere guilds hvor Shamans med sulfuras er blant de tre beste, og ofte på topp når det gjelder dmg.

nå får jeg vel alle warriors på nakken regner jeg med :)

Jeg vil gjerne høre seriøse argumenter for og mot, om hvem som skal få dette Guddommelige våpenet :dribble:

Endret av MaxXRebo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Warriors / Shammys imo

Edit: Når du sier at shammys med sulfuras ligger på topp dmg, regner du da med andre warriors med samme våpen ? Tror nok at en warrior med det våpenet og 30% crit ligger foran :) 1200 crit, 1500 crit, 2500crit, 500hit, ja takk! :p (Masse crits, men kan skje :D)

Henholdsvis autoattack crit, whirldwind crit, ms crit og auto hit.

Endret av M@R7!N
Skrevet
Warrior med mace spec suger, så en shaman burde få muligheten her.

På alliance siden går den iallefall helst til en paladin.

5090401[/snapback]

Du tuller nå? Kjenner flere paladins med dette våpnet som senere har byttet det ut. :roll:

Skrevet (endret)

For paladiner gjør ikke annet enn å heale hele tiden, pvp finnes ikke for paladiner. :no:

EDIT: Mener at de som kan bruke mace og har spart mest DKP skal ha rett til våpenet.

Endret av X-tremeOverclocker
Skrevet
"zomg!1 I am critadin! I do damag! Giev sulfaras!"

Paladins skal primært heale etter min mening.

5090477[/snapback]

spill en paladin å se om du gidder å heale hele tiden. En paladin med bra eq. kan faktisk gjøre bra dps... Problemet vårt er ikke mangel på dps, men mangel på kontroll over dps'n.... Jeg kan gå fra å ligge på 350dps i en fight, til å i neste fight ha 80dps.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hva med om en druid fikk den da?

Skrevet

Er nok en grunn til at mace spec er ræva for warriors...slik at paladins kan skaffe seg ihvertfall noe epic.

Er 1 paladin på min server som fikk den nå og alle warriorene sa de heller ville ha spinal reaper.. :)

Skrevet

ville ikke sagt noen av de klassene som kan bruke den har noe mer rett en andre, med untakk av druider da :-) spiller druide selv, kunne hatt eye of sulfaras, hadde mest dkp men valgte av en enkel grunn og ikke by da jeg kunne hatt et fint leke tøy å ha på veggen ikke mer :-)

men det vil alltid være folk som sier at Warriors har første rett på ditt og datt,

kanskje de har det kanskje ikke, burde i hvertfall ikke ha første rett på noe som en annen klasse kan gjøre stor nytte av i hvertfall.

Skrevet

Warrior får mest nytte av den, dermed bør den gå til warrior. Warrior + healer + sulfaras >>>>>>>>>>> *.

Hadde blitt særdeles gretten hvis en n00b enhancementshaman fikk sulfuras før meg som warrior.

Og btw; dkp budene på øyet trenger ikke bety en dritt, man trenger også en sykelig menge andre materialer som er verdt en god del dkp. Skal man bare få det av guildet hvis man outbyr andre på øyet da liksom? Disse materialene bør heller doneres til de som kan bruke det best -> warrior.

Skrevet
IMO Warriors er værre til å claime items enn hunters.... Det går spøk i "hunter item" rundt omkring, men det burde vel heller sies "omg warrior item" når noe dropper.

5090640[/snapback]

Hehe. Kunne gjetta at du var pally før jeg så signaturen din....

Skrevet

Min oppriktige mening er at så lenge det ikke står: "Class: xxxxxxx" på et item så er det fritt frem for de som vil bruke DKP på det. Enkelt og greit, selv om noen klasser kanskje har mer bruk for det.

Skrevet
Er nok en grunn til at mace spec er ræva for warriors...slik at paladins kan skaffe seg ihvertfall noe epic.

Er 1 paladin på min server som fikk den nå og alle warriorene sa de heller ville ha spinal reaper.. :)

5090602[/snapback]

Spinal Reaper istedet for Sulfuras?

:whistle:

Skrevet

Sulfuras har såpass syk damage at det har lite å si om mace-spec suger, de fleste som bruker maces tar 2hand spec i stedet som er ok.

Warriors har helt klart mest nytte av våpenet, så er det opp til hver enkelt guild/person om man vil bry seg om det.

(har en60 shaman selv og en 60 warrior alt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...