Gå til innhold

Skjønner ikke Skjerm-feil i Pc'en


Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg skulle fikse fargene på skjermen til fattern, og da gikk jeg inn i egenskaper > Instillinger på skrivebordet. Der var det til min forskrekkelse 2 skjermer. Dvs 1 og 2 skjermer avbildet. Den ene var uthevet. Jeg trodde det var feilen og gjorde den andre default og da fjernet den første skjermen seg eller no.

 

Og dette førte til at jeg ikke får no skjermbilde noe mer. Jeg restarter pc'en og går inn, den viser XP-bildet også sier bare skjermen : No signal.

Dette har den gjort på 3 forskjellige skjermer som jeg har prøvd etter det. Så tror det er en innstilling inne på pc'en som er feil. Men får jo ikke fikset det, ettersom jeg ikke får sett noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg gjorde ingenting i sikkerhetsmodus. Det eneste jeg gjorde der inne var å gå inn for å se hva jeg kunne ha gjort galt.

 

Jeg var inne på vanlig modus da jeg messet opp disse greiene. Oki kan prøve å slette og reinstallere driverne i sikkerhetsmodus. Men jeg finner jo ikke driveren, håper XP gjør det automatisk da. Ellers sliter jeg enda mer. Og hva gjør jeg etter at den er installert? Kommer begge skjermene opp i innstillinger da?

Lenke til kommentar
Jarmo? =P Kan jeg legge deg til på msn? Hehe, du har visst peiling på dette.

 

Dessuten er tippetipsene dine gull verdt, siden den tråden gikk så og si til Helvete =)

 

Edit : Systemgjennoppretting? Da mister jeg jo alt ? =P

5086753[/snapback]

 

Bruker ikke msn så vi får ta "saken" her, kanskje noen andre har samme problemer senere så det så... :)

 

ps. blir mer aktiv på tippetråden snart..

Lenke til kommentar

Oki =P Hehe akkurat nå sitter jeg og leser til matteprøve, så får nesten ikke sjekket pc'en til fattern angående de greiene. Men kan jo sende deg en pm eller no imorgen når jeg er hjemme. =)

 

Men vet ikke hva VGA er for no? Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk 2 skjermer i innstillingene. Dessuten ødelegger ikke systemgjennoppretting alt jeg har på pcen nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...