Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Rundet 300 i Cooking i morges, hovedsakelig på grunn av Grilled squid (+10 agility). Var strengt talt ikke noe særlig problem å komme til 300, kjenner en som driver med fisking, så hun fikset Brilliant smallfish, Longjaw Mud Snapper og Bristle Whisker Catfish. Etter det var det en smal sak å knerte raptors utenfor Hammerfall og lage tonnevis med Curiously Tasty Omelet og Roast Raptor. Så gikk turen til spider-hulen nord for Brackenwall village (Dustwallow marsh), der sanket jeg tonnevis med kjøtt til Spider Sausage. Deretter kjøpte jeg 20x Swiss cheese i Freewind post, hadde 10x Zesty Clam meat i mailboxen, og knertet Fire Rocs sørvest for Gadgetzan for å få egg. Vips, Artisan cooking. Laget litt mer Spider Sausages, og rundet 300 med Grilled Squid. Tror jeg har brukt 6-7g på AH, krydder og ost. Trevakt: Spider Sausages på 200 er fine. +12 sta/spi. Ellers har du Grilled squid på 240 (+10 agility), Nightfin soup på 250 (8 mana/5sec.), Poached Sunscale Salmon på 250 (6hp/5sec.). Og så har man Runn Tum Tuber Surprise på 275 (+10 int).
Gjest Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 jeg skal nok begynne å satse orentlig på det en gang. men faktisk så er jeg warrior, så jeg har ikke så mye bruk for sta/spi. men jeg har hørt at det er massevis av strenght/stamina i mat og. det eneste problemet med fishing og cooking, er at det tar så lang tid.
Entity extraction Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 (endret) Digger cooking som det er jeg Er ikke så vanskelig å lvl heller i cooking For tiden venter jeg på å bli lvl 35 så jeg kan komme over 225 i cooking og engineering. Det er kjipt imo, jeg kommer ikke over 225 før jeg er lvl 35 Guilden min hjelper meg, de sender meg alt mulig rart. Jeg sender fine retter tilbake til dem. De får billig mat med buffs, jeg får bedre skill V Endret 4. november 2005 av vetle
DJ_Dark Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg er hele lvl 50 i fishing!! haha! Men på starten i cooking, kan jeg lage mat av fisk osv da? (Skal starte med cooking når jeg kommer hjem)
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jepp, men da er det bare snakk om Brilliant Smallfish og Slitherskin mackerel. Sjekk thottbot.com, så finner du ut hvor du får flest av dem. Ikke noe gøy å plukke opp 150 mudsnappers (krever 50 i cooking) og et par-tre smallfish.
Datasmurf Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Bah, artisan fishing quest var langdryg, men verdt det. 300 fishing skill (vel, snart, bare 250 nå) Hadde 300 i cooking på lvl 47. Peace of cake sier nå jeg
Bredoc Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Hvorfor ikke bare dra til Felwood og ta questene der? Man får jo bra buffs fra de corupted plantene man kan plukke der? Jeg har aldri brydd meg om fisking eller kokke yrket. 300 mining 300 first aid 300 bs armor. Mener det samme som en annen sa her, det er for dårlig utavlg i recepies for BS. Det kom noen nye nå med noe abysal gear, men ikke noe av det er bedre enn det man får på drops. Tok bare BS armor for å lage ting til de som trengte det i guilden på lavere lvl. Og å få tak i plans til det som er bra er rene helvete, Lionheart og Stronghold for eks. Kun en av hver på Horde side BL som kan lage de tinga. Eneste nyttige med BS Armor er det man kan lage av Dark Iron til MC runs. Men selv det krever hauger av faction med TB for å få til. Det er jo lagt opp til at folk ikke kjøper det utstyret som kan craftes, da det dropper mye bedre i instancer. Får håpe det kommer mere recipes snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå