Gå til innhold

wow del av forum.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva med å inkludere en lenke istedenfor å høste postcounts?...heller du som er den late her

5083335[/snapback]

 

Nei vet du meg hva? Nå får du faen meg dra inn geipen her. Hvis en bruker er så giddaslaus at han ikke orker å se gjennom de ulike forumkategoriene under Spill, da kan han jammen meg se til å surfe på noe annet.

 

Han sier det rett ut selv at han ikke gidder å lete, så da synes jeg han fortjener å få høre det at han er dum.

 

Så kom ikke her!

 

-KJ

 

EDIT: Og skal vi først snakke om postcount, så kan du jo sjekke ut postcounten min? Sammenlign så med din egen count og sjekk backloggen din.

 

'nuff said.

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Neseblod i Cyberspace

 

"Det var for lite slåssing da jeg gikk på skolen. Altfor få kom inn i klasserommet etter storefri med blåveis og nesa i en klut. Folk burde tatt ut mer aggresjon den gangen.

 

Da internett kom ble det tydelig hvor skadelig det er å brenne inne med noe. Plutselig oppdaget de som ikke torde slåss på barneskolen en magisk, ufarlig kamparena der de også kunne delta - helt uten frykt for liv og helse. Denne gudegitte valplassen for pingler heter "diskusjonsgrupper". Her kan de med stor bravur dryppe av giftig ironi, sable ned de vankunnige og generelt sett oppføre seg som fulle trøndere med skinnvest på ei kneipe i Pattaya ..."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...