Gå til innhold

Land of the Dead, et ekstremt vanskelig spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, jeg har nå sittet og spilt i 5 min av spillet. Jeg ble veldig fort forbauset over hvor vanskelig dette spillet var, i en vanskelighets grad på Easy.. Jeg har lite skudd på våpenet, og zombiene tåler jo utrolig mange slag av knyttnevene! Faktisk så har jeg ikke klart og slått ihjel en jævla zombie! :ermm: Synes dere dette er et alt for vanskelig spill? :)

Edit: Skrivefeil.

Endret av satyr-wongraven
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sånn ca. likens som demoen, så sikt mot føttene når du skyter med pumphagla. Da dør de på et skudd.

Og de fleste nærkampsvåpen har to forskjellige angrep, der det andre slår til zombiene så hardt at de faller.

Skrevet

Jepp, etter TomFU sa at man kunne slå hardt med høyre-knappen så ble spillet egentlig ikke så vanskelig alikevel.. Tror faktisk jeg runder det hvert øyeblikk. Spillet var jo egentlig ganske kult synes jeg. Vil anbefale alle som liker hjernedøde zombie-spill til og kjøpe det, da hvis man finner det til en billig penge! :)

Skrevet

Spillet er ja, etter min smak. Enormt kult og spennende. Grafikken er helt grei, men du har demoen så du har vel sett den. Men man starter ikke spillet med hagle som i demoen, men en Winchester, hvertfall samme opplegget. En

zombie tåler 4 skudd i kroppen med den, samme hvor du treffer. Personlig synes jeg demoen sugde hardt når jeg prøvde den. Men så sa en kompis at jeg måtte skaffe meg dette spillet, og jeg er utrolig fornøyd med det! Eneste minuset på spillet er AI'en til zombiene, (Ja jeg vet de liksom skal være hjernedøde.) Men noen ganger føler jeg at jeg skyter dem for og være barmhjertlig. Og jeg hadde satt pris på om det hadde blitt kule-hull i zombiene etter og ha skutt dem. Men ellers så synes jeg dette er et morsomt spill. MEN, til dere som har sett filmen Land of the dead, så kan ikke spillet sammenlignes med filmen i det heletatt, joda det er zombier og en by der. Skal ikke ødelegge for dere som ikke har sett filmen nå, men til dere som har sett den, så blir det og kalle zombiene på spillet og filmen like smarte som og sammenligne en høne og en delfin. Spillet er høna.. :p

Skrevet

Ikke med Winchester nei, da er det 4 skudd i hodet.

men med revolveren er det 1 skudd, spørs helt.. Tror det er litt random om de tåler 1 skudd i hodet med revolver, uansett om du skyter på samme plassen. Men du kan også skyte av armer og føtter med den. Utrolig morsomt og skyte av 1 arm og 1 fot.. Da spreller de på bakken.. :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...