Tha sims Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Skal lage noen turials til noen kunder hvordan de bruker et program. Trenger et program til å filme det som skjer på skjermen. Any ideas?
p@ge Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=489293
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 CamStudio kanskje, link finn du her. Eller Camtasia. Det koster noko, men skal vere ganske bra.
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Er det mulig å søke bittegranne før man spør om dette? Tror dette er det temaet som er oppe flest ganger her på Programvaretråden! Link til side med en haug av liknendes tråder Observerte også at det er tre slike tråder her nå. To av dem rett under hverandre: Link til bilde av alle postene om dette temaet. Er det mulig? Argh! Endret 31. oktober 2005 av Goscinny
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det er sikkert mulig når begge trådene er om helt forskjellige teamer.
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det er sikkert mulig når begge trådene er om helt forskjellige teamer. 5085765[/snapback] Helt forskjellig tema
ilpostino Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det er sikkert mulig når begge trådene er om helt forskjellige teamer. 5085765[/snapback] selv om de tar opp lignende temaer så får du en god indikasjon på flere programmer som brukes til et/flere formål... en får jo som regel anbefalt flere promgrammer på slike tråder/forespørsler.....
Tha sims Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 Takk for hjelp:D, bortsett fra Goscinny som tydeligvis har et markeringsbehov. Takk for å ødelegge en tråd med et 1024*768 bilde... BTW: Installerte Camstudio... Funker kjempefint
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Takk for hjelp:D, bortsett fra Goscinny som tydeligvis har et markeringsbehov. Takk for å ødelegge en tråd med et 1024*768 bilde...BTW: Installerte Camstudio... Funker kjempefint 5086591[/snapback] Jeg vil påpeke at jeg ikke har et markeringsbehov, men syns det er litt hårreisendes når det er tre poster på en side med akkuratt det samme innholdet. Hvis du kunne brukt et halvt minutt på sjekke bittegranne først? Det er alt jeg ber om! Fjerner bildet mitt nå, ettersom jeg mener jeg har oppnådd mitt mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå