ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 har sett på en god del fragmovies at de har et sikte selv om de ikke sikter inn med venstre museknapp.. sånn vanlig kryss når de ikke sikter med venstremuseknapp.. skjønner?? er dette noe som kan fikses?? for jeg har det ikke, og det gjør alt bare mye vanskeligere.. eller er det bare en effekt som de har lagt på på fragmovien for at vi skal få se hvor han aimer..?? men om det går ann, hvordan fikses jeg det hvertfall??
Torjus Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Det er pga de har filmet fra HLTV og der blir det slik. Det går sikkert å få det, men det er i så fall "ulovlig"
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Det er pga de har filmet fra HLTV og der blir det slik. Det går sikkert å få det, men det er i så fall "ulovlig" 5081122[/snapback] jaja, men når det er 2-3 cheatere på vær jævla server så kan jeg jo sikkert bryte den lille regelen da.. er sikkert ikke såå farli.. mer noen som vet hvordan jeg fikser det da??
LuftWaffel Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Det er pga de har filmet fra HLTV og der blir det slik. Det går sikkert å få det, men det er i så fall "ulovlig" 5081122[/snapback] jaja, men når det er 2-3 cheatere på vær jævla server så kan jeg jo sikkert bryte den lille regelen da.. er sikkert ikke såå farli.. mer noen som vet hvordan jeg fikser det da?? 5081153[/snapback] Og da blir det bedre med en til?
A.J Green Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 For min del må du gjerne mekke et crosshair på awp noscoped. Men det vil ikke bety en dritt. Som alle vet er ikke awp'en nøyaktig når den ikke er scoped, så crosshairet vil være av null betydning.
Bear^ Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Det er pga de har filmet fra HLTV og der blir det slik. Det går sikkert å få det, men det er i så fall "ulovlig" 5081122[/snapback] jaja, men når det er 2-3 cheatere på vær jævla server så kan jeg jo sikkert bryte den lille regelen da.. er sikkert ikke såå farli.. mer noen som vet hvordan jeg fikser det da?? 5081153[/snapback] Hvordan kan du vite at de cheater? bare lurer, for selv om du dør ved at noen dreper deg med AWP når de kommer rett rundt et hjørner så er det ikke det samme som cheat. Enkelte har bare lakt tid og krefter til å lære seg AWPen, og det er det beste du kan gjøre, og vet du hva? Det er risikofritt.
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 For min del må du gjerne mekke et crosshair på awp noscoped. Men det vil ikke bety en dritt. Som alle vet er ikke awp'en nøyaktig når den ikke er scoped, så crosshairet vil være av null betydning. 5081192[/snapback] hmm..ok tror jeg heller knytter meg litt nermerne colt/ak jeg.. Bear^: jeg mener ikke folk som cheater meg awp, men cheat generelt.. wh aimbot f.eks..
Bear^ Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 De som cheater på CSS servere ender somregel opp med en ban så det er ikke lurt. Om naboen din hoppa utfor ei bru skulle du gjøre det samme?
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 De som cheater på CSS servere ender somregel opp med en ban så det er ikke lurt. Om naboen din hoppa utfor ei bru skulle du gjøre det samme? 5081309[/snapback] det er jo utrolig mindre sjangs for at du blir merka når du bare skaffer et crosshair på awpen som ikke er så nøyaktig enn og bruke speedhack,aimbot, wh osv.
A.J Green Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Men et crosshair vil ikke bety nøkken om skal prøve å treffe dem noscoped... AWP'en er unøyaktig. Du kan jo teste selv, zoom inn på et punkt, f.eks et kulehull, så zoom ut uten å flytte på musen. Trykk på museknappen og registrer hvor kulen havner. 9 av 10 tilfeller treffer den langt unna.
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Men et crosshair vil ikke bety nøkken om skal prøve å treffe dem noscoped... AWP'en er unøyaktig. Du kan jo teste selv, zoom inn på et punkt, f.eks et kulehull, så zoom ut uten å flytte på musen. Trykk på museknappen og registrer hvor kulen havner. 9 av 10 tilfeller treffer den langt unna. 5081358[/snapback] vet det men uansett da vet du jo sånn ca. hvor du aimer da.. letter det istede for å måle ved å finne midt punktet på skjermen osv.
fAight Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Fort-og-gæli-måten: Tegn et kryss midt på skjermen med tusj... ...da har'u cross-hair heile tidå Men som de andre sier, hjelper lite da awp er unøyaktig i noscope
A.J Green Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Greit, nok. men da kan du jo like så godt bruke "tyggispåskjermentrikset" istaden for å kanskje bli tatt for å bruke en ulovlig sprite eller hva du må bruke for å få crossair til awp. Edit. Ja, ridgea var litt raskere på avtrekkern gitt. Endret 30. oktober 2005 av Lord^
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 ja, har fatta poenget.. men kan dere ikke bare si meg hvordan jeg gjør det da.. vil helst ikke tegne på skjermen heller vet..
danilovic Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Så klart hjelper det å ha crosshair på skjermen. Ingen av dere som bruker fast-zoom-trikset? Daniel Endret 30. oktober 2005 av sosohal
ssswopp Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Så klart hjelper det å ha crosshair på skjermen. Ingen av dere som bruker fast-zoom-trikset? 5081425[/snapback] hææ?? ingen som vet hvordan jeg for crosshair??
vstr Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Så klart hjelper det å ha crosshair på skjermen. Ingen av dere som bruker fast-zoom-trikset? 5081425[/snapback] fast zoom?
danilovic Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) hææ?? ingen som vet hvordan jeg for crosshair?? 5081449[/snapback] Du ser det i 1.5-HLTV-demoer, ellers re det "umulig" å få i-spill i CS. fast zoom? 5081462[/snapback] Du jogger rundt uten zoom på AWM-en din, så når du ser en kis, sikter du deg inn på han, uten zoom, så zoomer du inn i en brøkdel av et sekund, og så fyrer du av. Daniel Endret 30. oktober 2005 av sosohal
Blårens Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 For min del må du gjerne mekke et crosshair på awp noscoped. Men det vil ikke bety en dritt. Som alle vet er ikke awp'en nøyaktig når den ikke er scoped, så crosshairet vil være av null betydning. 5081192[/snapback] aimbot
Anbefalte innlegg