Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

t-balancer har gått amokk!


Anbefalte innlegg

Jeg har en t-balancer som styrer vifta til radiatoren på vannkjølinga mi. Jeg har mistet cden for styreprogrammet så jeg lastet inn siste versjon fra nett. Etterpå sto det at jeg måtte oppgradere firmware på enheten for å få tilgang til nye funksjoner i softwaren og link til guide for oppgradering. Fulgte alt til punkt å prikke og alt så ut til å gå bra. Men etter at jeg oppdaterte vil ikke vifta holde seg på den bestemte hastigheten . den skrur seg på max i ca 10 sekunder for så å gå ned til 10-20 prosent en 10 sekunder og så tilbake til fullt igjen. har prøvd å kaldstarte å bytte tilkobling usb kabel slik som det sto i hjelpe fila uten reaksjon.

Det er ikke softwaren som er problemet siden vifta gjør det samme med eller uten programmet innlastet. Har prøvd å bytte til gamlere firmware og det hjalp på 1.2 versjonen men da har jeg ikke software versjonen til den å får slik irriterende boks som forteller meg at jeg må oppdatere firmware hele tiden. Kan noen hjelpe? Trenger enten gamlere versjon av softwaren eller en løsning som får t-balanceren til å virke slik den skal. Håper informasjonen var utfyllende nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...