Gå til innhold

Trenger hjelp til The Willany Of Galarath


Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med The Willany Of Galarath-questen! (eller hva den nå heter :hmm: ).

 

Jeg dreiv på med questen i over én time :mad: , og enda sa en i partyet mitt at vi ikke hadde kommet halvveis.. :dontgetit: Er questen såååå lang? Virker jo sansynlig med tanke på at du får 4000 exp. Jeg gikk ut fra Kryta. Er det smart å vente med questen? Eller burde jeg vente til jeg blir lvl 20? (var lvl 16) Kommer man til byer som er nærmere målet? Jeg var lvl 16 w/n når jeg prøvde detta, og når vi støtte på skelleton-folk hadde jeg ikke no' healing, fordi necromancerhealinga mi krever et lik! :cry: Partyet endte opp med at alle fikk 60% death penalty. Jeg SKAL ha 4000 exp :innocent: så PLZ svar! :thumbup:

 

PS: Er guildleader i en norsk guild, og alle norske er velkommne! Bare whisper Pepper Bihf! :thumbup::whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare whisper Pepper Bihf! :thumbup:  :whistle:

5079649[/snapback]

Bra du leser den beste trilogien nokon gong!

De Fire Og Han Som Gjør Galt Verre, av norsk forfatter, løp og kjøp no! ALLE!! :w00t:

 

OT: Eg brukte lang tid(2 t) på det questet, mykje pga en leaver og alle var litt low-level, men var sinnsjukt deilig når vi var ferdig!

Endret av chod
Lenke til kommentar

Nei, vi er ikke ranka. Vi er egentlig en veeeeldig liten guild. Jeg og noen venner starta den :) Men det er en ting jeg egentlig ikke skjønner helt med GW: :hmm: Hva er egentlig vitsen med å være med i en guild? Er det bare for kappa? Eller er det en god grunn :whistle: Spillet burde nesten hatt navnet Party Wars :tease:;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...