Gå til innhold

Trenger hjelp til The Willany Of Galarath

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med The Willany Of Galarath-questen! (eller hva den nå heter :hmm: ).

Jeg dreiv på med questen i over én time :mad: , og enda sa en i partyet mitt at vi ikke hadde kommet halvveis.. :dontgetit: Er questen såååå lang? Virker jo sansynlig med tanke på at du får 4000 exp. Jeg gikk ut fra Kryta. Er det smart å vente med questen? Eller burde jeg vente til jeg blir lvl 20? (var lvl 16) Kommer man til byer som er nærmere målet? Jeg var lvl 16 w/n når jeg prøvde detta, og når vi støtte på skelleton-folk hadde jeg ikke no' healing, fordi necromancerhealinga mi krever et lik! :cry: Partyet endte opp med at alle fikk 60% death penalty. Jeg SKAL ha 4000 exp :innocent: så PLZ svar! :thumbup:

PS: Er guildleader i en norsk guild, og alle norske er velkommne! Bare whisper Pepper Bihf! :thumbup::whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bare whisper Pepper Bihf! :thumbup:  :whistle:

5079649[/snapback]

Bra du leser den beste trilogien nokon gong!

De Fire Og Han Som Gjør Galt Verre, av norsk forfatter, løp og kjøp no! ALLE!! :w00t:

OT: Eg brukte lang tid(2 t) på det questet, mykje pga en leaver og alle var litt low-level, men var sinnsjukt deilig når vi var ferdig!

Endret av chod
Skrevet (endret)
bare whisper Pepper Bihf! :thumbup:  :whistle:

5079649[/snapback]

haha, det hadde jeg også som nick før. genial bok forresten :D

Endret av spooker
Skrevet (endret)

Helt enig! De Fire Og Han Som Gjør Galt Verre er best! Jeg har en annen fyr som heter Hutte Meg Tu ;) på på CS kaller jeg meg for Sing :D

Gleder meg til siste boka! *klarernestenikkeåvente!* :dribble::tease:

Endret av Sing
Skrevet

Nei, vi er ikke ranka. Vi er egentlig en veeeeldig liten guild. Jeg og noen venner starta den :) Men det er en ting jeg egentlig ikke skjønner helt med GW: :hmm: Hva er egentlig vitsen med å være med i en guild? Er det bare for kappa? Eller er det en god grunn :whistle: Spillet burde nesten hatt navnet Party Wars :tease:;)

Skrevet
Når du er med i med en Guild, kan du og de i guilden din delta i GvG, og dere har en Guild Hall riktignok.

5103781[/snapback]

Eller å prøve komme til HoH (Hall of Heros)

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...