Gå til innhold

Ginamsi.dll - hvordan får jeg fjernet denne?


Ken_Tucky

Anbefalte innlegg

Har nylig oppgradert min pc med et MSI K8N Diamond hovedkort, AMD Athlon64 3500 cpu, og XFX GForce 7800GFX grafikkort.

Har fått problem med at jeg får en annen på- og avloggingsskjerm enn det som er standard i Windows, og jeg får ikke endret brukerkonto/påloggingsmåte i kontroll-panelet.

Når jeg prøver å endre hvordan brukere logger av og på, får jeg opp følgende feilmelding:

"Et nylig installert program har deaktivert velkomstskjermen og raskt brukerbytte.

Hvis du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinstallere programmet. Følgende filnavn kan hjelpe deg med å identifisere programmet som utførte endringen: ginamsi.dll"

 

Regner med at det er noe til MSI hovedkortet som har installert denne filen (siden den har 'msi' i navnet), men er det noen som vet hvilket program?

I tillegg til hovedkort-driverne har jeg installert MSI Live Monitor, DigiCell og CoreCenter, men jeg klarer ikke å finne ut hvilket program GINAMSI.DLL - filen tilhører. Har prøvd bla. MSConfig, men finner ikke noe der...

 

Fint hvis noen kan hjelpe meg med dette.

 

Ken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...