Gå til innhold

FEAR detter ut midt i loading

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettopp vært og kjøpt meg F.E.A.R. men når jeg starter spillet detter det bare ut og jeg får en feilmelding, noen som vet hva dette kommer av?

i feilmeldingen står det: F.E.A.R. har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. (den standard win xp feilmld)

har lest readme også men finner ikke ut noe :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som regel det som funker på de fleste andre spill ;) men ta vare på save fila vist du vil ha den og er kommet et stykke på vei da...

Skrevet
har ikke fått spilt det enda, får jo ikke loada meg inn i spillet :p det som er problemet hehe

5076767[/snapback]

Åh ok :hmm: men test og reinstaler da bare for sikkerthets skyld ;)

Skrevet

Driver på nå, kan det være noe problemer med directx? hørt at spill kan dette ut på den måten da, men er ikke sikker. Har prøvd å installere det et par ganger også da :p hehe

Skrevet
Driver på nå, kan det være noe problemer med directx? hørt at spill kan dette ut på den måten da, men er ikke sikker. Har prøvd å installere det et par ganger også da :p hehe

5076785[/snapback]

Nja de fleste spill spør jo om de skal innstalere nyeste direct x for deg når du innstalerer spillet da så tror ikke det er det :hmm:

Skrevet

mulig pcen er for dårlig? (er hos fattern og pcen hans suger mildt sagt)

amd athlon 1.8+ 512 mb ram 256 mb skjermkort (kjøpte nytt i dag for det gamle klarte ikke spillet :p) 80 gb hd... winxp

Skrevet
mulig pcen er for dårlig? (er hos fattern og pcen hans suger mildt sagt)

amd athlon 1.8+ 512 mb ram 256 mb skjermkort (kjøpte nytt i dag for det gamle klarte ikke spillet :p) 80 gb hd... winxp

5076826[/snapback]

Nå har ikke jeg spilt fear da, så jeg vet ikke hva kravene er, men det står jo bak på spillesken ;)

Skrevet

det går akkurat (med minimum kravene som står bak på esken) så da burde det jo gå greit... aner ikke hva jeg skal gjøre jeg da :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...