Gå til innhold

City of Villains - styr unna CDON.COM


Anbefalte innlegg

Etter å ha testet betaen av City of Villains, bestemte en kompis og jeg oss for å preordre CoV. Siden CDON.COM stod oppført som partner for Skandinavia, bestilte vi. Å legge inn ordren gikk greit, men å få tilsendt pre-order key var tydligvis ikke så altfor enkelt. Det er fristende å nevne navn på inkompetente supportmedarbeidere hos CDON, men jeg skal prøve å ikke synke så langt...

 

Dag 1:

Første henvendelse til support:

"Vi mangler pre-order keys til 2 stik CoV, kunne dere venligst sende dem pr epost."

 

Svar:

"Vi satser på å ha boksene hos dere den 28...."

 

Henvendelse 2

"Ifølge NCSoft, så skal disse nøklene sendes pr epost, ikke ligge i boksen. Kan dere venligst sende de 2 preorder nøklene" osv

 

Svar:

"Her har du nøkkelen. XXX XXX etc"

 

Her var det selvsagt kun 1 nøkkel, og vi sendte nok en epost:

"Vi har bestilt 2 eksemplarer av CoV, og bare mottat en nøkkel. Vi trenger derfor 1 nøkkel til"

 

henvendelse er det ingen support hos CDON etter klokken 16, så neste svar kom dagen etter.

Svar:

"Beklager så meget. Vi sender en ny så snart som mulig...etc"

 

På dette tidspunktet begynte jeg å få en ekkel følelse av at hjernekapasiteten i andre enden kanskje ikke var helt optimal. Hvis supporten hos CDON er satt ut til en vernet bedrift, så beklager jeg sterkt om resten av denne posten får et noget mere ufint preg.

 

Vi purret selvsagt på denne eposten et par tre ganger! uten å få noen kode, eller noen flere svar. Morroa fortsetter. Sjekket ordrestatus hos idiotene, og der finner vi at nissen i andre enden istedenfor å sende en "#¤"#¤&%#¤ kode, har valgt å opprette en ordre til. Gratulerer, vi er nå semi-eiere av 3 stk pre-order på CoV og har fortsatt bare en forpu..! nøkkel.

 

Så farg meg totalt uimponert over nivået på brukerstøtte hos CDON. Jeg skjønner nå godt at de har valgt å la være å noen form for telefonsupport, for hvis dette er standarden på hvordan de hjelper kunder, så må det ha blitt en del samtaler hvor det kan ha blitt spekulert i hvordan i helv... noen som er så totalt ute av stand til å oppfatte informasjon og utbedre problemer har jobb i det hele tatt.

 

Har du hoppet til slutten av teksten kan jeg bare kort summere:

IKKE BESTILL PREORDERS FRA CDON, DE ER NOEN SØPLEHUER!

 

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...