Lafro Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Hei! Er på jakt etter noe bra "musikk sowtvare" som jeg kan komponere musikk. Da snakker jeg om noe litt bedre en E-Jay som er så vanlig. Men kunne hatt noe som jeg kunne brukt nesten på samme måte alikevel. MVH. Gricen
kjeklulf Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Hva mener du med "litt bedre enn"? Hva er det i E-Jay du ikke kan gjøre som du ønsker å gjøre? Det er vanskelig å foreslå noe om du ikke vet hva du vil ha.
Lafro Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 E-jay er sånn typisk fjortissprog. Jegvil ha noe litt bedre enn det! Håper dere kan finne på noen
Cultofluna Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 heh.. e-jay er en haug med sanger som er klippet opp og du har muligheten til å sette sammen nye sanger ved hjelp av bitene til de andre sangene talentløst og teit.. Tror du tenker på noe mer som Fruityloops Der kan du mekke alt selv og kan faktisk lage ganske avansert musikk med det.. Fruityloops Hjemmeside
kjeklulf Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vet godt hva E-jay er men så lenge du ikke kan spesifisere hverken hva som er galt med programmet eller hva du vil ha er det vanskelig å komme med gode forslag.
Moskus Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Nå er det jo ikke vanskelig å foreslå noe bedre enn eJay... Anbefaler Cakewalk SONAR.
riktig Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hehe.. eJay og Sonar blir vel omtrent som å sammenligne en mygg med en elefant
kjeklulf Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Eller sykkel med buss. Det blir tåpelig å si at det ene er bedre enn det andre, det kommer helt an på hva hensikten er. Den opprinnelige posteren har ennå ikke kunnet si hva som er galt med sykkelen og hva han ønsker i steden så da er det ikke så lett å hjelpe.
Cultofluna Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 VAr vel derfor jeg sa fruityloops..tviler på han trenger noe annet
Blåbær Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Bruker selv modplug tracker. finnes på modplug.com gratis open source program
Moskus Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vel... med eJay er det jo ikke noe riktig, så jeg står fast med å finne et alternativ (uansett hva det er) til eJay er ganske lett. Man kan lage bedre og mer original musikk med Sound Recorder som følger med Windows uten større problemer...
kjeklulf Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vel, hvis du mener at programmet du bruker er avgjørende for om musikken blir bra eller ikke har du gått glipp av et par vesentlige ting når det gjelder komponering. Det har like lite å si som tastaturet har noen betydning for om du kan skrive en god bok eller ikke. Poenget mitt er at så lenge trådstarter ikke vet hva han vil gjøre er det vanskelig å peke i riktig retning.
Moskus Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det har like lite å si som tastaturet har noen betydning for om du kan skrive en god bok eller ikke. Poenget mitt er at så lenge trådstarter ikke vet hva han vil gjøre er det vanskelig å peke i riktig retning. Vel, nå synes ikke jeg at man "komponerer" når man flytter rundt på ferdig-innspilte loops i et fastlåst miljø. Men meg om det... For å føre forfatter-eksempelet ditt videre: Tastaturet ville hatt noe å si om det bare lot deg skrive en sterkt begrenset liste av ord. Det hadde blitt vanskelig å skrive en romantisk roman når tastaturet kun kunne skrive sci-fi ord.
riktig Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vel, nå synes ikke jeg at man "komponerer" når man flytter rundt på ferdig-innspilte loops i et fastlåst miljø. Men meg om det... Du om det ja Det er fortsatt komponering, selv om det er ferdige biter.
Moskus Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vel, nå synes ikke jeg at man "komponerer" når man flytter rundt på ferdig-innspilte loops i et fastlåst miljø. Men meg om det... Du om det ja Det er fortsatt komponering, selv om det er ferdige biter. Ja, det er omtrent like spennende (musikalsk sett) som Idol...
riktig Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Vel, nå synes ikke jeg at man "komponerer" når man flytter rundt på ferdig-innspilte loops i et fastlåst miljø. Men meg om det... Du om det ja Det er fortsatt komponering, selv om det er ferdige biter. Ja, det er omtrent like spennende (musikalsk sett) som Idol... 5090035[/snapback] Det er forskjellige nivåer av komponering. Personlig syns jeg det er døvt, men det funker for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå