Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av lett MC (brukt)


VTW

Anbefalte innlegg

Jeg har fylt 15 år for en liten stund siden, og har tenkte å begynne på lett-lappen snart! Men når den er tatt, vil jeg jo gjerne ha noe å kjøre på! Drømmen er en Suzuki SV 1000 (eller i hvertfall noe lignende).

Black%20SV1000.jpg

Men siden jeg har satt en max-pris på rundt 20.000,- er det lite sannsynlig jeg får denne. Derfor lurer jeg på om det er noen norske sider der folk selger MC'er?! Jeg har allerede sjekket finn.no og QXL.no. Men foreløpig har de ingen tilfredsstillende tilbud. Men jeg håper på det beste! :dribble:

 

sv1000sk6.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en 1000ccm for du ikke uansett.. 125ccm er max.. ;) (desverre)

men har du bestemt deg for om du skal ha en crosser, racing cruiser osv??

når jeg så på bilde du la ut tenkte jeg med en gang på en Honda NSR(bildet)!

 

den koster jo litt mer en det du ville, men jeg skal love deg den er vært alle pengene..!!

den ser utrolig fin ut, bra kvalitet, billig, bra motor..

 

EDIT: ta deg en tur på www.autodb.no og se litt på hva du kan få i den prisklassen.. men jeg ville godsnakka med far og kanskje fått han til og legge i litt han og..

post-82634-1130599373_thumb.jpg

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

Selv har jeg lyst på noe a la den du viste på bildet. Men får å få pengestøtte hos de eldre, må jeg ha noe lignende:

vl_125_bilde_blaa.jpg

Jeg synes denne var kul, men sikkert ganske dyr! Det viktigste er at den kan holde en dugelig fart i en 10% oppoverbakke, og se kul ut! :cool: . Men som sagt: "Noe a la denpå bildet!"

Lenke til kommentar

ja, den du la ut der er jo vanvittig tøff da..

du har også Honda Shadow(bildet) som et stødig alternativ..

har ikke noe erfaring med disse syklene..

 

men om du bare er etter og cruise rundt i byen for å få litt positiv oppmerksomhet så er disse de beste syklene etter min mening..

eller om du vil ha litt fart og morro så kjøp deg en racing sykkel(noe sånn som Honda NSR)

 

en Honda Shadow må du regne med og betale rundt: 30 000 - 35 000 for en fin en..

en Suzuki Intruder må du regne med og betale rundt: noe av det samme, kanskje litt mer?

 

men det spørs litt på hva du skal gjøre med syklene, NSR(eller andre racing sykler): fart:p men kan også brukes til cruising i byen det og(bare at det ikke blir like tøft da)

Suzuki Intruder, Honda Shadow: er vel litt mindre fart men mer cruising..

 

EDIT: ble bare tull her.. samme teksten!!

post-82634-1130674015_thumb.jpg

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

ja, den du la ut der er jo vanvittig tøff da..

du har også Honda Shadow(bildet) som et stødig alternativ..

har ikke noe erfaring med disse syklene..

 

men om du bare er etter og cruise rundt i byen for å få litt positiv oppmerksomhet så er disse de beste syklene etter min mening..

eller om du vil ha litt fart og morro så kjøp deg en racing sykkel(noe sånn som Honda NSR)

 

en Honda Shadow må du regne med og betale rundt: 30 000 - 35 000 for en fin en..

en Suzuki Intruder må du regne med og betale rundt: noe av det samme, kanskje litt mer?

 

men det spørs litt på hva du skal gjøre med syklene, NSR(eller andre racing sykler): fart:p men kan også brukes til cruising i byen det og(bare at det ikke blir like tøft da)

Suzuki Intruder, Honda Shadow: er vel litt mindre fart men mer cruising..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...