Gå til innhold

Ny HD-klar Dell 37" LCD med lovende specs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe å si om denne? Har Dell sin 20" LCD widescreen PC-skjerm, og den er alldeles nydelig! Er denne i samme kvalitet sånn forholdsmessig, er dette noe jeg virkelig vil vurdere...

Denne LCD-tv'en har jo bla:

Kontrastforhold på 800:1 og 500 nit lysstyrke

AV-innganger (1x HDMI, 1x DVI, 1x HD-komponent, 2x kompositt, 2x S-video, 2x SCART, 1x TV-inngang/koaksial, 1x VGA, 8x RCA L+R-audio, 1x mini-stereo for PC-lyd

Støtter 480i, 480p, 576i, 576p, 720p og 1080i

Noen kommentarer?

Dell W3706MC

TorI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke den virket så veldig imponerende utifra specs.. konstrastforhold på 800:1 er ganske lavt.. til den prisen ville jeg heller satset på denne samsungen. et par hundrelapper dyrere men da får du en 40" med 3000:1 kontrastnivå osv.

Skrevet (endret)
synes ikke den virket så veldig imponerende utifra specs.. konstrastforhold på 800:1 er ganske lavt.. til den prisen ville jeg heller satset på denne samsungen. et par hundrelapper dyrere men da får du en 40" med 3000:1 kontrastnivå osv.

5075170[/snapback]

Samsung har dynamisk kontrast på sine skjermer. Det blir noe helt annet enn "statisk" kontrast (Dell).

Tatt fra AVforum:Kontrast har hele tiden vært LCD teknologiens akkilleshæl, det å skape en "dynamisk" kontrast ved help av dimmbart baklys er nesten en liten genistrek, og hvis implementert korrekt slik som i Samsungskjermer så vil det gi et mye bedre bilde enn i konkurrerende skjermer uten dynamisk kontrast.

Jeg var på Expert i dag å så på en Samsung. Bildet på den var det beste jeg noen gang har sett på en LCD-TV. Det sto flere andre LCD-TV'er der,men ingen var i nærheten av Samsung på bildekvalitet. Etter å ha sett Samsungen i virkeligheten er det ingen tvil om at det er den jeg skal ha. :yes:

Endret av Morten K
Skrevet
Jeg var på Expert i dag å så på en Samsung. Bildet på den var det beste jeg noen gang har sett på en LCD-TV.  Det sto flere andre LCD-TV'er der,men ingen var i nærheten av Samsung på bildekvalitet. Etter å ha sett Samsungen i virkeligheten er det ingen tvil om at det er den jeg skal ha.  :yes:

5076602[/snapback]

høres veldig posetivt ut det. sikler på en samsung selv men vet ikke om jeg skal vente til jeg får råd til en 40".. litt i tvil om 32" blir for lite. men prisforskjellen er stor da!

må nesten svippe nedom expert å ta en titt selv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...