Gå til innhold

Problemer med F.E.A.R


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for å kjøre alt på max i 1600*1200 med AA/AF så må du ha SLI oppsett. tester har vist at 1 GTX kort ligger på godt under 30fps ved de innstillingene

5097819[/snapback]

 

Nja...ca. 30 fps faktisk, men nede i 23 fps på testen du kan kjøre etter å ha forandret innstillinger...som jeg hadde...men det er for dårlig... Kjørte det i 1024*oppløsning jeg... Var mycket snygt å se på likevel...og gled meget bedre...

 

Men det er vanvittig tungt å dra med all eyecandy på fullt ja... :mad:

Hadde liksom håpa at jeg ikke skulle oppleve 30fps uansett før neste høst i hvertfall når jeg skaffa meg et så hypa kort som 7800GTX er... :nei:

5150079[/snapback]

 

Faktisk så mister jeg kunn 1 fps, med 16x AF, istedenfor trillnear. AA krever J****** mye! Med no aa på får jeg ca opp i 80fps, med 4x så får jeg rundt 30 (allt på maks i 1280 i oppløsning, inkludert soft shadows og 16x AF). Lurer på hvorfor AA krever så mye men ikke AF i det heletatt. (er omvendt i BF2, der 4xAA ikke krever noen resurser, mens 16x AF krever en god del). Har 6800GT

BTW: x800GT er et middels kort, og vil derfor yte ,middels på de litt store spilltittlene. :yes:

Med 1600 i opplsøning villle jeg sagt 7800GTX som et minimum.

Men hvis du vil ha full eye candy og 1600 i oppløsning, må nok SLI til. :yes:

Et 7800GX 512mb ville nok også gjort biffen!

(hvorfor kjøre 1600 i oppløsning)? Blir ikke no bedre av det. Hvis du har en SVÆRT skjerm/prosjektor er det en stor fordel, men med 17-19" har det ingen hensikt, da 1280 i oppløsning duger helt fett.

Det er nesten en "gylden" oppløsning på spill og på fear er det på 1024 og 1280, Under det vil det bli helt horribel grafikk, mens over vil du bare kunne se mer av bildet og alt blir mindre. Synes 1280 er helt perfekt, da jeg får med alle detaljer over lange avstander. :whistle:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...