Kef1r Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har noen rar ping problemer i battlefield 2.. når jeg connecter en server ligger pingen min på sånn 10-50 å etter en stund går pingen bare oppover og oppover til max 800ca. også detter den ned igjen. det skjer hele tiden flere ganger i minuttet. lagger grusomt og jeg blir kicka fra servere pga høy ping.. jeg har formatert hele pc'en og lagt inn xp på nytt og alt det er .. testa på flere nettverk og flere kabler og alt.. Trenger grasialt med hjelp nå.. har scanna for virus seff og det der.. Dette problemet iriterrer meg grasialt mye jeg som hadde det så bra før patchen kom så plutselig fikk jeg dette problemet. håper noen kan hjelpe en ivrig bf2 gamer i nød Takker for alle svar og innspill
ttt Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield".
Loke-- Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Virker veldig rart :S har hjulpet deg på ts da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå