Gå til innhold

Hvor tror du neste GTA finner sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det neste GTA kommer ikke til å foregå i en virkelig by; Det vil bli for mye ''stress'' og mye bedre å lage egne byer.

Personlig håper jeg at det kommer noe allà GTA: USA, der de hadde lagd Vice City og Liberty City større med skog og slikt rundt, og at man kunne reist fra Vice City delstaten til Liberty City delstaten til San Andreas etc.

DET hadde vært stilig :w00t:

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet
ja enig :thumbup:  hadde vært drit kult:) men det må komme til data, psp og hele pakka da:P

5409767[/snapback]

Desverre, syns jeg hørte noe om at det kom til å bli ekslusivt for PlayStation 3 :p

Skrevet
Håper egentlig en liten by som Oslo, København eller Stockholm. Med hver eneste detalj, enn en stor by med lite detalj.. Tenk deg! Å kjøre rundt Oslo, samme som i virkelighet... finn ditt eget hus, eller storm inn kongeslott/stortinget/holmekollen osv.. Er det ikke digg elleR? Eller spis i mcdonalds/kebab hvor der du har spist for en time siden

5392626[/snapback]

Med dette argumentet er det jo bare en brøkdel av potensielle GTA (nytt spill: ingen tittel enda :tease: ) spillere som vil oppleve. Men enig i at det er morsommere med flere detaljer.

Likevel likte jeg størrelsen på GTA: SA. Liker å cruise med bil, fly, motorsykkel, båt osv. over store strekninger, og oppleve variasjoner på omgivelsene, og SA ga meg dette. Samtidig er jeg klar over at det er mange som heller foretrekker Vice City enn SA, men det er jo en smakssak.

Tror nok at det nye GTA spillet vil kunne tilby noe for enhver, og at det vil skuffe svært få :thumbup:

5402906[/snapback]

Jeg og min venner snakker stadig hvor nice GTA 3 er, og hvor ganger bedre GTA3 er enn to siste tittelene.. to siste er fett, men ikke så bra med GTA3 fordi at GTA3 er mindre dermed har mer steming

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...