Gå til innhold

Ny PC til ca. 8000,- (Bygging av PC'en)


Anbefalte innlegg

 

 

Har ikke testet Geil ramen, men har lest at den ikke yter like bra på amd baserte maskiner som den gjør på intel maskiner. mens Corsair brikkene som du lister til, er meget gode med stramme timings og i tillegg er det livstidsgaranti på dem. kan anbefale dem vertfall på det sterkeste, da jeg har selv testet dem og hatt dem oppi 245 med 8-3-3-2.5T som er meget respektabelt

5083263[/snapback]

 

Geil Ultra X minnet er bedre enn Corsair C2 minnet. Faktisk slår "Geil Ultra X" brikkene til 1112kr, Corsair sine XL brikker til 1750kr, i mange tester. Du kan klokke Geil minnet til 240Mhz på 2-2-2-5.

 

Herres, blir litt irritert:P. Kjøp Geil Ultra X, så sparer du penger og hever ytelsen.

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har ikke testet Geil ramen, men har lest at den ikke yter like bra på amd baserte maskiner som den gjør på intel maskiner. mens Corsair brikkene som du lister til, er meget gode med stramme timings og i tillegg er det livstidsgaranti på dem. kan anbefale dem vertfall på det sterkeste, da jeg har selv testet dem og hatt dem oppi 245 med 8-3-3-2.5T som er meget respektabelt

5083263[/snapback]

 

Geil Ultra X minnet er bedre enn Corsair C2 minnet. Faktisk slår "Geil Ultra X" brikkene til 1112kr, Corsair sine XL brikker til 1750kr, i mange tester. Du kan klokke Geil minnet til 240Mhz på 2-2-2-5.

 

Herres, blir litt irritert:P. Kjøp Geil Ultra X, så sparer du penger og hever ytelsen.

5108439[/snapback]

 

 

 

 

For det første er prisene lik på minne brikkene, Corsair settet koster det samme som Geil settet. Og hvordan har du komt fram til konklusjonen at Geil Ultra X ramen er bedre?lest testen som Anandtech har laget?da har du vel også fått med deg at det er BH5 brikker på Geil ramene de testet, og at Psdata sine Geil Ultra X brikker kommer med BH6, som ikke klokker like bra? Bli gjerne irritert du, men sjekk litt opp før du poster neste gang

Lenke til kommentar

Akkurat fra hvor har du at de på PSdata er BH6? Når BH6 ikke lages lenger engang...

Uansett om det er BH5 eller BH6, så vil de strammere timingene føre til at de yter bedre enn Corsair brikkene med sine 2-3-3-6. Vil ikke virke "sint" altså:).

 

PS: Tok litt feil med at de yter bedre enn XL brikker, men det er ikke store marginen (under prosenten).

 

Edit: lure Leif!

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

No er maskina bestilt frå Komplett.no:

 

1,00 STK 314089 NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Silver OEM

DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

1,00 STK 302883 Seagate Barracuda 7200.8 250GB SATA

8MB 7200RPM NCQ

1,00 STK 310299 Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket

-939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16

1,00 STK 307202 AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939,

512KB, BOXED m/vifte

1,00 STK 302393 Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB

Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs

 

1,00 STK 312855 Sapphire Radeon X800GTO 256MB GDDR3,

PCI-Express, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail

1,00 STK 303822 Cooler Master Cavalier 3 Kabinett

Sølv Aluminium (Uten Strømforsyning)

1,00 STK 312462 Tagan Strømforsyning ATX 480W Black

TG480-U01, Dual Fan, 2XPCI-E, 20/24pin

1,00 STK 122775 Keytronic Multimedia Tastatur,

Sort/Sølv, PS/2

 

 

 

Ordretotal:

 

 

Ordresum ekskl. mva 6.692,80

 

Frakt 186,00

Mva 25,00 % 1.719,70

Ordresum inkl. mva 8.598,50

 

 

No kan denne tråden lukkast, og venligst ikkje kom med uttalelsar på kva eg heller skulle ha kjøpt... :p

 

Takk for hjelpa eg fekk, det gjorde kanskje at eg fekk ei betre maskin for mindre pengar... :thumbup:

 

No gjenstår kun ventetida og bygginga...

Lenke til kommentar

No har eg maskina i stova!! :D:love:

 

Då følger nokre spørsmål:

Kor skal eg eigentleg posta dette?

Kva er generell framgangsmåte for montering? Eg har lest PC-byggerguiden, men er det noko meir eg må hugsa?

Kva skal eg montera før første oppstart?

Kva skal eg gjera ved oppstart?

 

Eg har lest litt i bruksanvisningen til hovudkortet, og ser ikkje nokon problem med montering av kablar, bortsett frå dette: Eg har ein SATA-HDD, og ein IDE-DVD-brennar. Skal DVD-brennaren koplast til "Slave" eller "Master" på hovudkortet?

 

Under prosessorkjølaren er det eit grått felt, det virka bløtt. Dette er kjølepastaen, sant?? :ermm: Det fulgte ikkje med nokon annan form for kjølepasta... (Sjå bilde)

 

IMG_5186small.jpg

Her er alt eg mottok :w00t: I bobleplasten er harddisken og DVD-brennaren.

IMG_5192small.jpg

Kjølepasta?

UPDATE:

IMG_5195small.jpg

PSU montert

IMG_5197small.jpg

Her er nokre deler som var med til kabinettet. Kva er den svarte dingsen til? skal du ha alle ledningane frå brytarar+leds o.l. gjennom der? Meiner eg har sett det før...

Og avstandsstykka, 2-3 var feilprodusert, dersom dei ikkje skal vera forskjellige då... Hadde nok av dei fine uansett.

Til straumforsyninga er det ein jordingsledning som eg går ut frå at du skal skru fast i kabinettet. Kor kan eg skru den fast? Det er vel ikkje bra å ha ein ledning med forbindelse til jord slengande rundt :ermm:

Og kva med den vetle metallbraketten? kor skal den monterast? Er det dette som du kan montera for å låsa kabinettet?

Og den plastdingsen, er den til å lima fast, og så tre ein strips gjennom for å binda opp kablar?

 

Må berre få sei at innpakninga og tilbehøret til min Tagan straumforsynig er høgkvalitet. Alle koplingar er gullbelagt, til og med nettkabelen... :thumbup:

Endret av martinch
Lenke til kommentar

Det er kjølepasta ja, eller Goop om du vil kalle det. Bare monter alle delene sammen, koble til strøm og fyr opp, er ikke noe vanskeligere enn det :) alle delene passer bare til hver sin plass, så du kan nok ikke ta feil, bare husk å sett prosessoren riktig vei, er en liten sånn pil på prosessoren og på hket som viser hvor den skal ligge =)

Lenke til kommentar

Eg har brukt antistatisk matte og armbånd heile tida... :p

 

No er eg ferdig, men eg veit ikkje heilt om eg tør å skru på straumen... :ermm:

 

Til straumforsyninga var det ein jordingsledning. Kor skal denne monterast? skal eg skru den fast i ei av skruene som festar hovudkortet? Det kan vera litt risikabelt, sidan det er fullt av banar rett utanfor sirkelen du skal ha skrua i...

IMG_5205merking.jpg

 

Dei pinnane med jumperar på, der skal lyd til fronten av kabinettet koplast til, men skal eg då berre fjerna jumperane, sidan det då vert kontakt gjennom ledningen (dei to grøne og dei to kvite)?

IMG_5207small.jpg

IMG_5209small.jpg

 

På boksen til skjermkortet står det at det skal få straum frå straumforsyninga. Kor skal straumen koplast? I denne pluggen? IMG_5216small.jpg

Det er ikkje ein slik plugg på straumforsyninga mi.

Eg har "PCI-express" puggar på straumforsyninga, men det er ikkje mogleg å kopla desse ein plass.

 

Eg ser ingen andre plassar...

Det er mogleg å kopla straum i "EZ plug", men i manualen til hovudkortet står det at det kun skal koplast straum her dersom du køyrer SLI.

Sjå bilete med lydtilkopling. "EZ plug" finn du ved sidan av varslingsled'en.

 

Er det rett kopling av DVD-brennaren? Eg har kopla den via IDE flatkabel til "Primary IDE".

 

Dersom de vil sjå fleire bilete kan de trykka her!

 

Plasseringa av harddisken heilt nede, er det lurt? Eg plasserte den der for at den ikkje skulle vera i vegen for inntaksvifta. No får den ein jevn bris over loket.

 

Må berre sei at eg er veldig fornøgd med det skruelause systemet til 5 1/4" brønnane og 3 1/2" brønnane. Systemet til PCI- korta er ikkje fullt så bra.

 

Kan nokon komma med ei sjekkliste eg bør kontrollera før første oppstart??

Ser de noko på bildene som ikkje er som det burde vera?

Det hadde vore fint med litt raske svar... :D

Lenke til kommentar

Oppstart utført og alt ok, nesten....

 

Windows finn berre 130 av mine 250 GB!! :hmm: Eg har ikkje formatert harddisken endå, skulle dette ha vore gjordt først? kan nokon linka til ei beskriving av formattering? Altså formattering av heile disken og sletting av alle partisjonar...

Eller finst det ein enklare måte??

Lenke til kommentar

Bare sett inn XP CDen, trykk boot menu evnt. esc

Så booter CDen osv, trykker bla. f8 osv. så kommer du til formateringen.

Da sletter du bare alle partisjonene, og lager en ny, med plass til windows bla. rundt 10GB burde holde.

 

Så lager du en til, med den resterende plassen.

Så instalerer du win på 10GB partisjonen.

 

Litt udetaljert forklaring, men orker ikke forklare mer :p

Lenke til kommentar
No ser alt ut til å vera A-OK. Plutseleg fann maskina resten av harddisken, og no har eg delt den opp slik eg vil ha den. Driv og formatterer no, så skal div. program installerast...

5148075[/snapback]

Håper du fulgte Behersks råd, det er veldig praktisk med en 10GB-partisjon å installere XP på, da slipper du å formatere vekk så alt for mye om du må formatere. :)

Lenke til kommentar

Lagde ein 15GB partisjon til Windows og litt ekstra program, som f.eks. dei som fulgte med hovudkortet og skjermkortet.

Ang. skjermkortet, overklokkingsprogrammet trixx virkar litt rart her. Med ein gong du går inn på programmet stog temperaturen på VPU med 10-20 grader... Temperaturen kjem heilt opp i 65 grader, men vifta står fortsatt på 54%... Rart...

Kortet står innstilt på standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...